#1 Skrevet August 9, 2010 (endret) Dette må da være litt kjipt, å få egoet sitt trampet på av en Golf til 5000,- dollar ? T4 0.81 turbo på 1.4 bar og C2 software. Grønne Bosch 42# med 3" eksos:) dub_slug fra Vortex : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 9, 2010 he he he lei den der Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 9, 2010 Sånne filmer er noe av det bedre jeg ser:D Tenk deg så hardt det må være å se seg slått av en gammel Golf når du har investert i en skikkelig sportsbil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 9, 2010 Hehe. Gliser like mye hver gang jeg ser denne også... Men det er jo på bane det virkelig gjelder, da. Og der trenger man jo ikke turbo engang, Kristian! (Men bremser anbefales. ho ho) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 9, 2010 Hehe. Gliser like mye hver gang jeg ser denne også... Men det er jo på bane det virkelig gjelder, da. Og der trenger man jo ikke turbo engang, Kristian! (Men bremser anbefales. ho ho) hehe.... MK2 R36 trengte ikke snurre den heller så det ut til Bremser ja... Jimmie og jeg bruker Yellowstuff, og er super fornøyd med dem. Han har vel hatt sine i over 1.5 år nå. De biter meget bra, og trenger ikke oppvarming. Synd å høre at Mocal kittet var knotete. MK3n i linken er forresten OEM motor med 9:1 komp senk plate, med 02A og Peloquin OBD2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 9, 2010 Hahaha herlig !!! Digger slike "ulver i fåreklær" Man skal ikke kødde med en gammel Golf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 10, 2010 Hva veier golfen? hvor mange hester har den? Corvetta veier 1550 og har 350 hester 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 10, 2010 Eid! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 10, 2010 Hva veier golfen? hvor mange hester har den?Corvetta veier 1550 og har 350 hester mens en RS4 b5 veier 1600 å har 380 eller noe hester? og firhjulstrekk? Bare meg som synes det er litt "slappt" for ei Corvette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 10, 2010 mens en RS4 b5 veier 1600 å har 380 eller noe hester? og firhjulstrekk?Bare meg som synes det er litt "slappt" for ei Corvette? Corvetten har enten 400 eller 430/436 avhengig av om det er en LS2 eller LS3... Hadde tatt corvetten anyday, det er en kongebil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 10, 2010 corvette c6 med ls9 har 638hk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 10, 2010 Corvetten har enten 400 eller 430/436 avhengig av om det er en LS2 eller LS3... Hadde tatt corvetten anyday, det er en kongebil:) Handler jo ikke om hva du ville ha eid Glenn Ivan Det sier jo seg selv at en Corvett er fett. Men det er ikke helt hva jeg vil frem til da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 10, 2010 Utrolig morsomt Skulle hatt en sånn! Sjekk denne, 2 minutter uti... ?version=3&vq=hd720" frameborder="0" allowfullscreen> 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 10, 2010 mens en RS4 b5 veier 1600 å har 380 eller noe hester? og firhjulstrekk?Bare meg som synes det er litt "slappt" for ei Corvette? Slappt? Hva er typisk ladetrykk på en cippet RS4? 1.2 bar ? Her har du en chippet RS4 b5 mot en VR6 Turbo på 0.6 bar.... 0.6 bar ! Vekt/nm har alt å si ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 10, 2010 (endret) Var ikke meningen og ødelegge dagen din med en snutt av ett stykk sykt bygge av en eldre golf. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 10, 2010 Var ikke meningen og ødelegge dagen din med en snutt av ett sykt stykk bugg av en eldre golf. Takk, bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 10, 2010 corvette c6 med ls9 har 638hk Jepp, men da hadde den hatt feitere skjermer og panser og det er det ikke på den i filmen:) Tror ikke corvetta hadde vært så grei med golfen heller da:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 10, 2010 Handler jo ikke om hva du ville ha eid Glenn Ivan Det sier jo seg selv at en Corvett er fett. Men det er ikke helt hva jeg vil frem til da Ser den. Har bare en forkjærlighet for corvette C6 karoseriet, artige biler:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 10, 2010 Slappt? Hva er typisk ladetrykk på en cippet RS4? 1.2 bar ?Her har du en chippet RS4 b5 mot en VR6 Turbo på 0.6 bar.... 0.6 bar ! Vekt/nm har alt å si ja Tenkte å sammenligne det med en, ja faktisk, familiebil jeg da. Altså...er ikke mye sportsbil da en familiebil kan holde følge. Var ingenting rettet mot vr6t hvis du tolket det slik. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 10, 2010 Tenkte å sammenligne det med en, ja faktisk, familiebil jeg da.Altså...er ikke mye sportsbil da en familiebil kan holde følge. Var ingenting rettet mot vr6t hvis du tolket det slik. Jeg er da ikke i posisjon til å tro eller mene noe som helt Sindre Men en RS4 familiebil og en Corvette er litt forskjellige biler og har forskjellige utgangspunkt. RS4 liker vi, Corvette liker vi også. Men intensjonen med tråden, var at man kan ha det morro med en dritt bil til 5000 dollar "Drittbil" i forhold til moderne sportsbiler. Vil ikke fremheve hva som er bra/dårlig. Bare vise at en "drittbil" også kan yppe med de store gutta. Rett frem:) Klippet er jo fra USA, og der koster sikkert en Corvette ca 5,- kr, og er like vanlige som Toyota Avensis her til lands. En VRT koster vel rundt 1.5,- kr. Her til lands er det jo andre tilstander prismessig, som vi vet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 10, 2010 Jeg digger det rett og slett! Er helt med på tankegangen din Kristian! Er lov å vise dem som har brukt over gjennomsniittet en årslønn på en sportsbil, så kommer det en billig folkevogn og drar i fra dem ! ! Like artig hver gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 10, 2010 Må bare glise, jeg! Noe så hinsides rått. En dag SKAL jeg ha en vrt, ingen tvil om det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 10, 2010 Jeg digger det rett og slett! Er helt med på tankegangen din Kristian! Er lov å vise dem som har brukt over gjennomsniittet en årslønn på en sportsbil, så kommer det en billig folkevogn og drar i fra dem ! ! Like artig hver gang. Er nok ei lita årslønn på å bygge opp en skikkelig vrt også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 10, 2010 Er nok ei lita årslønn på å bygge opp en skikkelig vrt også... Ja, vet det, alt koster! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Desember 12, 2010 Ja, vet det, alt koster! Nei da Nesten gratis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...