#26 Skrevet Desember 12, 2010 Blir nok VRT en gang ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Desember 12, 2010 (endret) Min er jo til salgs, fri for barnesykdommer å alt. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=196948 Denne videoen er jo den desidert beste: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Desember 12, 2010 audi r8 mon copain vs golf 2 vr6 turbo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet November 18, 2011 audi r8 mon copain vs golf 2 vr6 turbo hehe... Sikkert R8 4.2 Har vel fått på pukkelen at den er litt slapp. Men atgutta i smie garasjen sin, mekker sammen en Golf som er særdeles kvikk er morro synes jeg. Selv synes jeg det er stor kjøreglede å kjøre VR6 Turbo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet November 18, 2011 Kan jo ta det helt ut da og legge til denne istedenfor.Dog er det off topic mtp sleepere.Frisk V10er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet November 18, 2011 Det er klart Underground leverer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...