#1 Skrevet August 10, 2010 (endret) Har viberasjon i bilen i 75-85 km/t, men føles mer som en flydur enn viberasjon. Av og til kan det riste noe i rattet. Flyduren er konstant i nevnte hastighet og påvirkes ikke av pådrag, bremsing, sving eller underlag. Har funnet en høydeslakk i medbringer til høyre drivaksel forran og mistenker dette for å være årsaken til duringen. Denne medbringeren har en senterskru og sitter på splines. kan ikke se noen synlig slitasje på medbringeren og mistenker derfor nålelageret for å være dårlig. Dette lageret er ikke noen reservedel hos møller. Kan det ha seg slik at det ikke er mulig å bytte dette lageret på en S6 C4 automat ? Jeg tror høydeslakken gjør at drivakselen kaster på seg i en viss hastighet og at man får samme symptomer som ved et dårlig indre drivledd... Noen meninger fra kyndige medlemmer i klubben ??? Finner ikke noen lignende emner på forumet... edit :Har forøvrig byttet dempere, bærearmer og foringer forran så dette kan utelukkes. Mistenker at opphengslager til mellomaksel er dårlig men lyden kommer forfra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 26, 2010 Hei, du og jeg har akkurat samme problem, se min post: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=190620&highlight=s6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...