#1 Skrevet Februar 16, 2005 I en tidligere rieger katalog så var det en svart golf 2 med måkeving dører og blått neonlys under. den hadde en spesiell grill med elektrisk åpning/lukking av hovedlyktene, (hele fronten ser ut som grillen i lukket tilstand) jeg finner ikke igjen denne katalogen, kan noen hjelpe meg? skulle gjerne vist hvor en slik kan skaffes. dette er tiltenkt cab-prosjektet mitt. jeg har sjekket websiden til rieger og sendt dem mail, men om noen har en eldre katalog (1999-2002) så hadde det vært snilt med en kopi av den siden. Takk!! EDit: Sittet i timer og leita, nå er det natta! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 16, 2005 Du skulle spurt for ei uke siden! det lå nemlig en på Ebay.de. Husker ikke hva den het, men det lå en link til den på Golf A2 forumet på VWortex. Da har du et spor du kan snuse opp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 16, 2005 Er det sånn Ociaro/Orciaro-front du tenker på ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 16, 2005 Du skulle spurt for ei uke siden! det lå nemlig en på Ebay.de. Husker ikke hva den het, men det lå en link til den på Golf A2 forumet på VWortex. Da har du et spor du kan snuse opp... FUc* ja det er slik grill dere tenker på.. si ifra om det dukker opp noe igjen da. jeg er ikke så veldig flink ebay søker "enda" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 16, 2005 Kan titte litt jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 16, 2005 Kan titte litt jeg det er snilt gjort.. driver og sjekker selv nå oxo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 16, 2005 http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=68211&item=7952863775&rd=1&ssPageName=WDVW http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=6111&page=2&pp=20&highlight=Orciari http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=7833&highlight=Orciari http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=7921&highlight=Orciari der har du litt bilder iallefall mest for golf 2 da men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 16, 2005 takk dan henning.. litt stiv pris på den ebay auksjonen. selges denne ny lengre?? må bli tøft detta på en ener og uvanlig!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 16, 2005 auksjonen som Dan Henning fant til deg var den samme som jeg hadde sett. Stiv pris er det som regel på sjeldne biter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 16, 2005 jeg har funnet et firma som forhandlet disse grillene, skal sende mail til dem nå og høre om de veit om noe. ikke enkelt tydeligvis.. f*** 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 16, 2005 Ingen årsak Tror det der kan bli stilig, og spesielt Lykke til iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 16, 2005 jeg har funnet et firma som forhandlet disse grillene, skal sende mail til dem nå og høre om de veit om noe. ikke enkelt tydeligvis.. f*** lykke til, håper du får tak i et sett for det var veldig tøft:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 17, 2005 ja.. da har jeg kommet over en brukt en.. får håpe vi blir enig om en pris!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 17, 2005 ja.. da har jeg kommet over en brukt en.. får håpe vi blir enig om en pris!! ja:D pm meg når prosjektet ditt er ferdig! vil se:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 17, 2005 ja:D pm meg når prosjektet ditt er ferdig! vil se:D nja, denne skal da ikke på prosjektet, da den alleredehar fått sin "mk2" front alt. oricari fronten skal på ei anna om jeg er så heldig og får tak i ei slik front ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 18, 2005 ingen enighet om pris enda, men har ei på handa. ser ut til å bli dyrt!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 18, 2005 jeg VAR en amcar entusiast for noen år tilbake. det er en amcar som har denne type front, som åpnet seg når du skrudde på lysene, det kunne kanskje hjelpe om du får tak i en sånn. er jo bare å skjære til så har du front. tror det var på en mercury el noe. MVH meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 18, 2005 jeg har og hørt om en amerikansk biltype som har slik front. men tror mk2 fronten er enklere å modde på. men om dette faller i dass så skal jeg sjekke opp mer om det du sier.. takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...