#1 Skrevet August 10, 2010 La merke til her om dagen at det suser litt rundt tanklokket. Hva kan skje hvis man kjører lenge med dette? Er det et kullfilter som er tett, eller magnetventil som bør byttes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 10, 2010 magnetventil til aktivkullfilter. hadde samme prob på en av mine biler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 11, 2010 hvor man kjøper dette ? har samma "problemet" på min og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 11, 2010 hadde samme problemet med min, spurte på verkstedet om hva som var galt å fikk til svar at sånn skulle det være så var ikke noe galt... (åja det suser mye hos meg) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 11, 2010 Er nok magnetventilen som har tatt sin siste ''tikk'' ;P Hadde samme problem på min, at det suste ved bensinlokket. byttet til ny magnetventil å det ble stille Hvis du legger øret ditt intill ventilen hører du den tikker ganske bra. Denne får du kjøpt hos møller ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 11, 2010 Er nok magnetventilen som har tatt sin siste ''tikk'' ;P Hadde samme problem på min, at det suste ved bensinlokket. byttet til ny magnetventil å det ble stille Hvis du legger øret ditt intill ventilen hører du den tikker ganske bra. hvordan skal den tikke når den er i orden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 11, 2010 kan forveksles med ventil tikking hvis det sier deg noe, regner med at den enten tikker eller ikke tikker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...