#1 Skrevet August 10, 2010 Finnes ett produkt som er godt egnet til å vaske ratt med? (Armor all wipes?) Er klar over at man skal være forsiktig med hva man bruker på rattet da det kan bli veldig glatt. Rattet i Caddyen min er blitt enten veldig slitt eller så er det rett å slett skitt fra arbeidshender som har satt seg godt. Merkelig dersom rattet skal bli slitt etter kun 20.000 km? (kjøpt ny i fjor sommer) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 10, 2010 fikk nytt på garanti jeg etter ca 20000km;) fargen gikk bort .. ikke uvanlig det på skinn ratt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 10, 2010 Kanskje jeg skal høre med Møller:) Men det er ikke skinnratt, er vel noe plastikkgreier i standard Caddy? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 10, 2010 Hvis det er skinnratt, kjøper du krem på en møbelbutikk. Både rens og fett. Funker kanon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 11, 2010 Alle produktene jeg har prøvd sier at man ikke skal bruke det på rattet fordi det kan bli glatt, men samtlige har blitt klistrete og faktisk gitt knallbra grep 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 11, 2010 På plastratt funker mikrofiber med varmt vann bra På skinnratt kan jeg anbefale Swissvax sitt skinnsett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...