Speilknapp justeringen knakk.

Anbefalte innlegg

Da jeg skulle gå inn i 2001 Passaten i dag tidlig kom jeg borti med kneet i den knapen som man styrer speilene fra innsiden. Denne knakk rett av i denne kulden som er i dag. (Garasjen er trang så jeg får ikke opp døre så veldig mye. Vanskelig å komme seg inn).

 

Ser ikke ut som det er bare å lime den på igjen. Passer ikke helt. Så den har nok plintret litt denne pinnen på baksiden av knappen. Denne pinnen er veldig tynn siden det er rødt lys rundt, men som knappen dekker.

 

Kan se ut som man kan ta av et lite panel rundt denne bryteren for å komme til å skifte ny. Er dette riktig og i såfall hvordan tas den av. Noen som har noe bildeforklaring på dette? Eller må man ta av hele dørdekselet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min gamle bil (97 Passat) så var speilstyringa en flat knapp, ikke utstikkende som din, men jeg vil tro du må ta av dørsiden og komme til fra baksiden for å ta ut knappen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da jeg skulle gå inn i 2001 Passaten i dag tidlig kom jeg borti med kneet i den knapen som man styrer speilene fra innsiden. Denne knakk rett av i denne kulden som er i dag. (Garasjen er trang så jeg får ikke opp døre så veldig mye. Vanskelig å komme seg inn).

 

Ser ikke ut som det er bare å lime den på igjen. Passer ikke helt. Så den har nok plintret litt denne pinnen på baksiden av knappen. Denne pinnen er veldig tynn siden det er rødt lys rundt, men som knappen dekker.

 

Kan se ut som man kan ta av et lite panel rundt denne bryteren for å komme til å skifte ny. Er dette riktig og i såfall hvordan tas den av. Noen som har noe bildeforklaring på dette? Eller må man ta av hele dørdekselet?

 

Må av med dørtrekket ja for og ikke skade trekket ved demontering av bryter.

Lett for at det sprekker rundt speil bryter hvis man ikke tar av trekket.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme har skjedd på min mors Golf, er det mulig å få tak i bare knappen, og ikke hele bryteren? Er vel ikke helt gratis den...

 

-anders

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må nok bytte hele bryteren....ganske vanlig at de knekker av....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knakk faen meg akkurat samme knappen på bilen til min mor i går faktisk.....en -99 Golf. Dritten tålte jo ingenting : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjort det samme på en Golf 4 jeg også... kostet bare noen hundre kroner en ny en, og på den ble den tatt ut uten å ta ut døra. Bare vippet bryteren ut med en skrutrekker, litt forsiktig slik at det ikke ble merker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.