Få baklys til og virke med DRL?

Anbefalte innlegg

Noen som veit om det går ann og kode om i vagcom,sånn at baklampene lyser sammen med kjørelysene?

Bilen er en 07 mod a4 import....?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sett sisste tallet i kodingen på centralelektronikk styreeheten til 2. Kanal 09 er centralelektronik

Nest sisste tallet skal være 1 om du har halogen lys og hvis du har bi-xenon så skal det være 4

Dette er norsk standard koding.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar ca 1 minutt.

Kan ordne det for deg på dagtid dersom du har anledning.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres helt knall ut;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Detta vil jeg få til også. For å dra denne tråden litt videre.

Mulig å gjøre slik at grøfte lys og park lys er på auto på dag tid og kun xenon på kveld feks(er grøfte-lys lov sammen med xenon?

Noen som har Vag-Com i Lørenskog/oslo området? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig å gjøre slik at grøfte lys og park lys er på auto på dag tid og kun xenon på kveld feks(er grøfte-lys lov sammen med xenon?

Skal ikke si at det er umulig - men jeg har ikke fått det til.

(bare mange andre merkelige lys kombinasjoner)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er grøfte-lys lov sammen med xenon?

Nei, tåke/kurvelys er kun tillatt sammen med enten parklys eller fjernlys.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke det går på A4, Kenneth.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

: gråter : Men noen som har mulighet til å hjelpe meg slik at jeg kan få på baklysene på DRL ? Litt vag-com koding med andre ord.

Tror ikke det går på A4, Kenneth.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi fikk til dette på min A3, så skulle tro det gikk på A4 også...

Arve som fikset dette for meg..

Har du DRL lys i hovedlyktene dine og lyssensor (auto-funksjon)?

Isåfall skal det gå, du må velge i vag-com at du vil bruke FOG lights as DRL lights, også må du endre hvordan type lykter bilen din har, på min endret vi fra xenon lights with drl til bare xenon lights eller noe så funket det. Hvis du ikke endrer det så funker det ikke :P

Om du stikker innom Arve så hjelper han deg sikkert ;) Eller du kan komme innom en mandag på lørenskog, bare spørre om noen gidder å ta med vag-com dit!

Dette gjelder jo for deg også Geir :) Tipper du får det til om du endrer til at du har hovedlykter uten drl lys :)

(Bryteren for DRL lys på lysbryteren din må stå på 1 også da, ellers lyser ikke grøftelysene:p)

Jeg har nå automatisk grøft/park-lys som kjørelys på dagtid så tennes xenon når det blir mørkt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

: gråter : Men noen som har mulighet til å hjelpe meg slik at jeg kan få på baklysene på DRL ? Litt vag-com koding med andre ord.

Jeg kan hjelpe deg, om du kan komme til meg i Oslo.

Vi fikk til dette på min A3, så skulle tro det gikk på A4 også...

Arve som fikset dette for meg..

Det er ingen selvfølge at det som går an på en bil bygget på Golf-platformen skal gå på en Audi A4. Audi A4 har en annen styreenhet som ikke benytter langkoding.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor i Oslo skal jeg evt møte deg?

Jeg kan hjelpe deg, om du kan komme til meg i Oslo.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har nå automatisk grøft/park-lys som kjørelys på dagtid så tennes xenon når det blir mørkt :)

Den kunne jeg tenkt meg også, men går det ikke er det bare å vri på bryteren :D

Har bixenon (og sånne som svinger) med DRL.

Hvordan lyser coming home på bilen din? Baklapmer og grøftelys lyser hos meg (usikker på om parklys lyser).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener jeg har prøvd og feilet på dette på A4 B7 før. Men jeg kan sjekke en gang til i løpet av dagen for evt. å få avkreftet det helt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, trodde kanskje A3 og A4 var ganske likt jeg.. Men ja prøv engang for alle du Marius ;) Husk å velge at bilen har xenon lykter uten drl, ikke med :P

Petter jeg har samme lyktene som deg, så da er det vel bare som Marius sier og teste om styreenheten på A4 støtter det :)

Coming home/leaving home hos meg tenner baklys og xenonlys.. Men tror den kun tenner det hvis det er mørkt ute.. Har ikke tenkt noe over om det lyser på dagtid..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Coming home lyser bare når det er skumring og mørkt ute, men de kunne godt lyst hele tiden for min del :)

Jeg bruker ikke DRL da jeg ikke syntes det var noe fint... Kjører park og grøft.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekka nå på en '06 uten regn-/lyssensor, men med bixenon. Ingen mulighet til å få tåkelys som DRL.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekka nå på en '06 uten regn-/lyssensor, men med bixenon. Ingen mulighet til å få tåkelys som DRL.

Tror vel det skulle bli satt opp slik at når den stod på auto så var det tåke-park dagen. Xenon om kvelden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, vet hva du sikter til, men det er ikke mulig på A4 B7 og er ikke sammenlignbart med A3 8P.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Triste greier. Men det er altså mulig å fikse slik at baklys lyser sammen med kjørelys forann på DRL modus?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vel ha lyssensor for å få autofunksjon på lysene uansett?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vel ha lyssensor for å få autofunksjon på lysene uansett?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Riktig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.