#1 Skrevet August 10, 2010 (endret) .......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 11, 2010 (endret) ......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 11, 2010 Kan det være ledningsbrudd til pumpa? Målt spenning på kontakten? Evt sikring som har røket? Eller noe dritt som har tettet slangen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 11, 2010 Sikkert pumpa som har tatt kvelden. hadde akkurat samme problem på min. Koster en 400 kr på mekonomen mener jeg;) Pumpa sitter rett bak frontlyset på sjaførsiden. jeg tok av lampa for å komme bedre til da den sitter litt kronglete. For å sjekke om den har tatt kvelden, kan en sitte inni bilen å trykke på spylevæske, så kan du måle om du har 12 v over kontakten til pumpa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 11, 2010 (endret) ............ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...