Hvem selger billige H7 LED pærer?

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter noen LED H7, xenon hvite grøftelys pærer. Noen som vet om nettbutikker som selger det? :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Billigste jeg har sett her er 250kr per stk.. Blir nok Ebay på meg ja. 2stk, H7 80LED SMD til 150kr med frakt :)

 

Eller andre som vet om noen butikker her i norge som selger de billigere enn 250kr pæra?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke på jakt etter lys styrke i grøftelysene, bare utsende. Sto mellom xenon og LED. Tok da LED for å ikke blende alle jeg møter på dagen..

blender ingen med xenon bare du justerer rett ned å holder de av når mørket faller på :)

jeg har mine justert rett ned å ser ikke at de er på en gang når det er mørkt :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har H7 LED som du kan få svinbillig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blender ingen med xenon bare du justerer rett ned å holder de av når mørket faller på :)

jeg har mine justert rett ned å ser ikke at de er på en gang når det er mørkt :P

Fint å møte deg når det regner da, du som har justert de rett ned: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint å møte deg når det regner da, du som har justert de rett ned: rolleyes

 

det har jeg faktisk ikke tenkt på :o men ikke la dette bli enda en diskusjonstråd om xenon i tåkelys :P

 

Gå for LED du Thomas :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legg et tynt lag med sot spray på glasset til tåkelysene om du har xenon i de. Det er effektivt mot blending av møtende trafikk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.