vw golf 16 v kr...oljetrykk høyt og råå når den står en natt

Anbefalte innlegg

vw golf 2 1,8 gti 16v kr

1: olje trykke mitt var på 1,5. men når jeg ga full gass så gikk den rundt og nærmere 10bar.. syns det var litt mye.. så jeg byttet pumpe.. da ble det noe annet.. men er ikke helt sikker på om det er helt riktig heller.. når den er kald. ligger den på 7 bar.. og når bilen er varm ligger den på 0,8-1bar.. og gir jeg full gass da går den til 7bar.. er det riktig?

2: vis jeg bruker bilen noen timer dagen før.. og skal starte den om morgen virkes det som at den er veldig råå.. og kan stoppe.. når jeg skal starte igjen da blir den litt tungstarta.. og gir jeg gass da sånn at jeg får ut bensinen så er alt i stand igjen.. hva kan det skyldes??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også funnet et annet problem.. når jeg har kjørt 1 times tid.. så kan den stoppe.. og når jeg skal starte da virker det som den er tom får strøm eller hvanskelig å få drat rundt motoren.. hjeeep

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På varm motor(85*) skal du ha 2bar på 2000rpm. 6-7bar på kald motor er normalt da oljen er tykkere kald.

Ang ditt andre problem så kan du gå over og sjekke alle jordingspunkter til motor.

Sjekk også at du har bra ladespenning, rundt 14,4V.

Bytt eventuellt jordingskabler og kabel mellom dynamo og batteri.

Lav spenning kan gi mye trøbbel på disse.

Lekasje på dysene kan du sjekke om dette ikke hjelper.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker får hjelp.. skal sjekke i morgen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.