#1 Skrevet August 11, 2010 (endret) Hei. Har endelig fått mota meg opp til å begynne med å planlegge bytte av slepering i rattet på min 2000mod passat. Prøvde å ta av rattet, fikk av første del men airbagen ble stående igjen. Klappa igjen, gikk på nett og fant denne tråden: http://www.passatworld.com/forums/showthread.php?t=150638 Og forsto det sånn at det sitter klips lenger inn som airbagen er festa i, jeg hadde bare de ytterste som løsna første deksel på rattet. Bilen står på verksted så har ikke tilgang til den nå, ellers hadde jeg vært i full eksperimentering. Så da lurer jeg på hvordan denne står? skru av rattet, to skruer og en kabelsko så er den gamle ute eller? Har prøvd å søke etter svar, men uten funn. Litt rart egentlig siden dette ikke er noen unormal ting å bytte og dermed ville det sikkert vært flere enn meg som lurer på dette. Får bilen tilbake den 19, da er det denne som står på tapeten. MVH Øystein! F... klarte jo å legge denne på feil plass.. kan noen moderatorer flytte denne,takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 13, 2010 Ingen som vet hvordan denne står? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...