#1 Skrevet August 12, 2010 Hei folkens, Er hjemme på ferie og fikk en kjent og lei lyd i bremsene mine i går, de ble sjekket før ferien og bytte var planlagt etter ferien. Sånn ble det ikke. 4 skiver og klosser mm er i bestilling på ski og kommer i ettermiddag. Men jeg har kjørt ifra alt av verktøy i Årdal, er det noen som kunne forbarmet seg med et sted å stå og nødvendig verktøy noen timer på fredag evt lørdag i regionen? Er hos svigemor i Garder, isdn er ikke helt optimalt for å følge med på forumet. Send gjerne sms/mail, ellers så skal jeg prøve å sjekke innom i kveld. På forhånd takk. Svein: 417 36 019 (svein.harang@norsuncorp.no) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 12, 2010 Hey. Tapatalk funker jo faktisk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 12, 2010 Hvis ikke du får noen andre treff kan du ringe meg på Lørdag morgen. Mulig jeg skal på Låven en tur da. Har litt jobb igjen på syncroen før Rudskogen som må ordnes. Andreas 98207051 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...