#1 Skrevet August 12, 2010 Hei:) Det nærmer seg EU-kontroll for Caddyen min, og i den forbindelse "trenger" jeg å kjøpe nye hovedlykter. Grunnen til det, er at de som står på bilen i dag har gul folie på, og jeg har ikke lyst til å ta den folien av:p Jeg kjøpte nye lykter fra NBS som jeg sendte til en tjommi her på forumet for foliering, men når de skulle på bilen så var det forskjell på ledningsoppsettet på de som sto på bilen originalt, og de nye jeg kjøpte. I de nye virket bare parklyset. Løsningen ble å flytte hele ledningsoppsettet over fra de gamle til de nye. Når jeg nå skal kjøpe nye, lurer jeg på om noen vet hvilken årsmodell jeg skal kjøpe til Prosessen med å flytte over ledningsnettet var en lettere ubehagelig opplevelse for ledningspluggen, og jeg tror ikke pakningene vil tåle mer juling: rolleyes Håper noen her kan hjelpe meg: vinke : PS: elektro er IKKE noe jeg kan, så å skulle begynne å stunte med ledningene er ikke et godt forslag imo: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...