#1 Skrevet August 12, 2010 (endret) Type EVO 5 sport. Dette er felger som er laget for RS4 b5. Felgene er brukte og har noen bruksmerker, ikke kantkjørte, tre av de har svak høgdekast på innside, ikke merkbart ved kjøring. Pris 2000.- Tlf. 90974222 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 7, 2011 Vårbump.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 11, 2011 Kunne du lagt ut et bilde av felgene på bil? Evt ihvertfall noen blider av de faktiske felgene og bruksmerkene? Hvor i Hordaland holder du til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 18, 2011 Bilder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 16, 2011 Kom gjerne med bud! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 16, 2011 Jeg hadde slike på forrige Allroad: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 26, 2011 (endret) Ny pris! 2000.- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 31, 2011 Med dekk? Hvor i Hordaland befinner hjulene seg, og går de på Allroad uten modifikasjoner? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 1, 2011 Med dekk? Hvor i Hordaland befinner hjulene seg, og går de på Allroad uten modifikasjoner? Uten dekk! Bor i Kvinnherad. Hvilket innpress Allroad takler kan ikke jeg svare på. hva er orginalt innpress? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 1, 2011 Org ET20-24. Men må sjekke om de blir for brede, bygger de for mye innover så tar de borti luftbelgene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 9, 2012 Dumper disse i pris nå da jeg er på jakt etter nye felger. Bytteforslag/bud? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...