Hvilken felg er dette? (retro vw)

Anbefalte innlegg

Som topic sier,så lurer jeg på hvilken felg dette er?

 

Løsning: remOtec er navnet på disse felgene.

 

7x15" et 29 4x100. trodde først det var Ronal felger,men tror ikke det,klarer ikke og tyde navnet på noen av senterkoppene eller inni.

 

og er disse mulig og få fine igjen?

nesten all lakk er flasser av og kråm kanten er irret bort.

 

takker for info :)

DSC_0032.JPG

DSC_0031.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som vet hvilken felg dette er?? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener dette er BBS BMW-felger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener dette er BBS BMW-felger.

Tviler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes også dette ligner de veldig gamle BBS, hvor likheten med Ronal LS er stor.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes også dette ligner de veldig gamle BBS, hvor likheten med Ronal LS er stor.

Er det ingen kjennemerker på felgen overhodet Torbjørn? Du har ikke noe info på baksiden av senterdeksler?

Hvis du finner A70529 er dette remOtec felger - et gammelt, tysk felgselskap som har produsert felgkopier og som siden ble kjøpt opp av RH. Men da skal du kunne tyde remOtec mellom bolthullene. For meg kan det se ut som du har disse i sølv utførelse. Selv pusser jeg opp 14" i sort utførelse.

 

Dsc_0100.jpg

 

3637435777_4e8014891f.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På bilde nr 2 kan man se at det står en tekst i midten av "mutteren" på senterdekselet. Jeg klarer ikke å tyde hva det står, jeg kjenner ikke igjen logoen. For meg ser det nemlig ut som om det står "GHonda". Det er ihvertfall ikke Ronal eller Remotec sine logoer som står der!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ingen kjennemerker på felgen overhodet Torbjørn? Du har ikke noe info på baksiden av senterdeksler?

Hvis du finner A70529 er dette remOtec felger - et gammelt, tysk felgselskap som har produsert felgkopier og som siden ble kjøpt opp av RH. Men da skal du kunne tyde remOtec mellom bolthullene. For meg kan det se ut som du har disse i sølv utførelse. Selv pusser jeg opp 14" i sort utførelse.

 

Ser ut som du har rett Ola :)

 

Skimter A70529 inni ene felgen,skimter oxo bokstavene i remOtec inni den.Hjalp når jeg hadde noe og gå utifra ;)

 

Tror kanskje jeg skal pusse disse opp,: klø :bare sjekke at di er 100% runde først.

 

Tips evnt en tråd med beskriveles til og pusse opp disse felgen mottas med stor takknemlighet.

 

Takker for all hjelp: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare hyggelig. Hadde samme problematikk med å tyde remOtec selv : smil :

 

For min del orker jeg ikke styre for mye, men (enn så lenge pga husoppussing) har slipt ned ytterkant inntil 400 papir og skal bare lakkere en beskyttelse etterpå, så ser det noenlunde originalt ut og er klare for en Polo 6N.

 

Fordelen er vel at du med 15" fort finner senterdeksel som passer på eBay. Ser ut som disse felgene har kommet med helsølv, sort og gull utførelse. Men igjen, er kanskje ikke senterdekselene dine som er største synder for utseendet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare hyggelig. Hadde samme problematikk med å tyde remOtec selv : smil :

 

For min del orker jeg ikke styre for mye, men (enn så lenge pga husoppussing) har slipt ned ytterkant inntil 400 papir og skal bare lakkere en beskyttelse etterpå, så ser det noenlunde originalt ut og er klare for en Polo 6N.

 

Fordelen er vel at du med 15" fort finner senterdeksel som passer på eBay. Ser ut som disse felgene har kommet med helsølv, sort og gull utførelse. Men igjen, er kanskje ikke senterdekselene dine som er største synder for utseendet.

 

hehe nei ikke akuratt senterdeksler som er værst på disse : haha :

får prøve og pusse med tiden og se hva som skjer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.