Noen som har spjeldmotorer til klima liggende??

Anbefalte innlegg

Bil s4 c4 1992mod men tror disse er ganske like ifra 1991 til 1996 mod. Den er merket med BOSCH 0 132 801 022.

Audi delenr 4AO 820 511 B. Evig takknemlig visst noen har dette til salgs, bilen skulle vært brukt snarest og den ser ikke "klok" ut innvendig. (Jada en av de koslige motorene som sitter bak klimaanlegget) : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bil s4 c4 1992mod men tror disse er ganske like ifra 1991 til 1996 mod. Den er merket med BOSCH 0 132 801 022.

Audi delenr 4AO 820 511 B. Evig takknemlig visst noen har dette til salgs, bilen skulle vært brukt snarest og den ser ikke "klok" ut innvendig. (Jada en av de koslige motorene som sitter bak klimaanlegget) : bh :

Disse er det like greit du kjøper nye. Denne koster ca $110 i USA (Autohaus Arizona), og det må du nok beregne å punge ut med. Å kjøpe slike brukte er et sjansespill.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte meg kanskje det. Siste leveranse ifra Autohaus gikk derifra for to dager siden. : mad : Etter å lest veldig mye om emnet forskjellige steder, så virker det som de holder en stund etter renovering. (fulgte linken på nordicaudi) Hadde jeg hatt tid så hadde jeg kjøpt nytt. :) Den ene motoren som ikke fungerer ser helt ny ut men helt død når jeg setter spenning på den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ha ha.. Nå ringte akuratt møller opp igjen 1737kr skal de ha for denne motoren, på Autohaus blir de ca 865kr inkl mva men uten frakt, må elske det nettstedet der. HAdde tiden strekt til, hadde jeg allrede bestilt derifra, men har fått tak i to brukte nå, for håpe de holder en stund. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.