#1 Skrevet August 13, 2010 Har merket at hvis jeg ved høyt turtall (4500+) slipper opp til jevn gass bynner motoren å nøkke veldig. Er nesten som om man treffer turtallssperra. Men hvis jeg gir full gass igjen eller slipper opp helt, slutter det. Eneste er av å til hvis jeg drar den ut på turtall med full gass så merker jeg et eller to små nøkk. Har også merket at den går litt ujevnt på tomgang, spesielt når den er kald. Prøvde å koble fra LMM og da var det ingen forskjell, kan det være den som er gåen da? Har heller ingen VAG-com kabel til å få sjekket om det er noen feilkoder. Tenkte å investere i en, er vell kjekt å ha en sånn? Mats 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 13, 2010 Sjekk timinga på reg reima di 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 13, 2010 Skulle tro det var i orden da den ble byttet på audi verksted for 8-9000 km siden. Men skal ikke si at det ikke er den Noen som har en link til en guide eller kan forklare hvordan man gjør det på denne? Har prøvd å søke litt, men fant lite. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 14, 2010 Skulle tro det var i orden da den ble byttet på audi verksted for 8-9000 km siden.Men skal ikke si at det ikke er den Noen som har en link til en guide eller kan forklare hvordan man gjør det på denne? Har prøvd å søke litt, men fant lite. Fort gjort at den blir ei tann feil å da får man slik symptom som du beskriver Sjekk at merkene stemmer på veiva og topp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 14, 2010 Når du drar ut kontakten på LMM, så skal du høre forskjell i motor gange. Ellers så er morkne slanger i vakum/trykk systemet en gjenganger på audi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 14, 2010 Okei, takk for svar Skal se om jeg får sjekket litt i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 15, 2010 Har sjekket timingen på regreima nå å klarte ikke å se noe unormal dær.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 16, 2010 Noen som kan ha en annen ide på hva det kan være? Slangene og timingen så ut til å være ok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 17, 2010 N75 ventilen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 17, 2010 Feilkoder? Grunninstillt gasspjeld/rengjort? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 18, 2010 Har ikke vag-com så er vanskelig å få kjørt ut noen feilkoder. Tenkte å bestille en så jeg lettere kan få sjekket ting. N75 ventilen så ut til at den aldri har vært byttet, så den er jo en mulighet. Har ikke sett på gasspjeldet, men kan gjøre det i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 18, 2010 Grunninstilling av gasspjel må også gjøres med vagcom, så jeg tror det er på tide du skaffer deg det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 18, 2010 Grunninstilling av gasspjel må også gjøres med vagcom, så jeg tror det er på tide du skaffer deg det. Ja, vet det. Men han sa om det er rengjort, var det jeg tenkte på Skal bestille inn vag-com me en gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...