#1 Skrevet Februar 16, 2005 Noen som vet om d er forsjell på lengden på mellomakslingen på en s2 coupe me 5 trinns kasse og en me 6 trinns kasse?? Har hørt at en 6 trinns kasse er lengre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 16, 2005 Noen som vet om d er forsjell på lengden på mellomakslingen på en s2 coupe me 5 trinns kasse og en me 6 trinns kasse?? Har hørt at en 6 trinns kasse er lengre... Kassen er lengre, derav må vel mellomakslingen bli kortere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 16, 2005 hvis man bruker kasse og mellomaksel fra S2/rs2 med 6 trinns da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 16, 2005 hvis man bruker kasse og mellomaksel fra S2/rs2 med 6 trinns da? RS2'en er som kjent litt lengre enn Coupen så da blir det kræsj Bytter du fra 5-, til 6tr kasse, må du også bytte til 6tr-aksling fra samme type bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 16, 2005 men hvis jeg setter inn RS2 kasse og S2 6 trinn mellomaksel til coupe, hvordan vil det kunne gå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 16, 2005 men hvis jeg setter inn RS2 kasse og S2 6 trinn mellomaksel til coupe, hvordan vil det kunne gå? Tør ikke garantere deg det 100% desverre, men i mine ører høres det iaffal bra ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...