Anbefalte innlegg

Har da en del diverse feil på klima hitil har jeg klart å finne en defekt spjeldmotor, en av de to som sitter rett bak selve betjeningsannlegget. Har rengjort den ved vindusvisker motor og.

Fant den den fjerde idag. :o Dette var den som desidert er enklest og komme til fjerne et deksel og et lokk.

Så var denne gåen også, helsike mye greier her nå :)

Ifra denne går det en hvitt plastikkrør, som hos meg går ut i "intet". Noen som vet hvor denne skal være festet? Bilde?

Trodde motoren skulle dra i denne men den er bare festet i boksen, ingenting på innsiden pussig :confused:

IMG_3699.JPG

IMG_3700.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette skjønte jeg ikke helt skal det være noe en arm og en fjær ifra resirkspjeldet?? Hos meg er det ingenting?? Åpner fint når jeg trykker på knappen på klima. Takknemlig for alle svar.. :)

acflap.jpg

IMG_3701.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette skjønte jeg ikke helt skal det være noe en arm og en fjær ifra resirkspjeldet?? Hos meg er det ingenting?? Åpner fint når jeg trykker på knappen på klima. Takknemlig for alle svar.. :)

Spjeldet åpnes av vakum v.h.a vacum servoen som du ser på det ene bildet ditt og en elektro/pneumatisk ventil som igjen styres av knappen du trykker på via klima kontrollen.

se bildet...

ventil.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.