#1 Skrevet August 13, 2010 (endret) Har da en del diverse feil på klima hitil har jeg klart å finne en defekt spjeldmotor, en av de to som sitter rett bak selve betjeningsannlegget. Har rengjort den ved vindusvisker motor og. Fant den den fjerde idag. Dette var den som desidert er enklest og komme til fjerne et deksel og et lokk. Så var denne gåen også, helsike mye greier her nå Ifra denne går det en hvitt plastikkrør, som hos meg går ut i "intet". Noen som vet hvor denne skal være festet? Bilde? Trodde motoren skulle dra i denne men den er bare festet i boksen, ingenting på innsiden pussig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 13, 2010 Dette skjønte jeg ikke helt skal det være noe en arm og en fjær ifra resirkspjeldet?? Hos meg er det ingenting?? Åpner fint når jeg trykker på knappen på klima. Takknemlig for alle svar.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 30, 2010 Dette skjønte jeg ikke helt skal det være noe en arm og en fjær ifra resirkspjeldet?? Hos meg er det ingenting?? Åpner fint når jeg trykker på knappen på klima. Takknemlig for alle svar.. Spjeldet åpnes av vakum v.h.a vacum servoen som du ser på det ene bildet ditt og en elektro/pneumatisk ventil som igjen styres av knappen du trykker på via klima kontrollen. se bildet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...