#1 Skrevet August 13, 2010 (endret) Jeg synes det ser fristende ut å bruke noe sånt som på bildet. De ser ut til å gripe godt rundt kanten og ikke bøyde den, som det ser ut til at noen har gjort under på min tidligere. Og nei takk, jeg ønsker ikke sånne flate ekle man får på Biltema. Hvor kjøper jeg noe sånt? Fysisk i Oslo-omr eller norske nettbutikker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 13, 2010 er også intr. i sånne hvis noen her vet om noen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 13, 2010 http://pacedweb.com/protechproducts/jack_pads.php viss du googler litt så finner du maaaaaaaaange sider 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 13, 2010 http://pacedweb.com/protechproducts/jack_pads.php viss du googler litt så finner du maaaaaaaaange sider Ok jeg skulle sagt, norske nettsider. Gidder ikke betale DHL/UPS etc for noe så lite. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 13, 2010 Frakt er ikke så mye, og du slipper jo toll om det er under 200 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 13, 2010 Frakt er ikke så mye, og du slipper jo toll om det er under 200 Har du noen gang kjøpt fra utlandet og avsender har brukt annet enn USPS? F eks de jeg nevnte? Toll slipper jeg uansett (selv om jeg på enkelte ting helt klart skulle betalt toll også), det er moms jeg er bekymret for og moms pleier "de andre" å kreve inn uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 13, 2010 Jeg har kjøpt mye i statene og fått sendt med det meste av fraktselskaper. Du kan jo uansett tenke deg at det blir dyrere om du skulle kjøpt fra en Norsk butikk.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 14, 2010 Jeg har kjøpt mye i statene og fått sendt med det meste av fraktselskaper.Du kan jo uansett tenke deg at det blir dyrere om du skulle kjøpt fra en Norsk butikk.. Ja vel, da har jeg som vanlig hatt uflaks når det gjelder bruk av annet enn USPS. Har betalt type 20-30 Dollar for frakt av småting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...