#1 Skrevet August 13, 2010 Hei har akkurat byttet til trim dyser på 110hk passaten min 99mod. Samt den er chippet, men flere sier at for å få det optimale ut av den må 130hk turboen til. Noen som vet om det er mye stress og bytte til 130hk turboen. (er det mye tilpassing, og motorstyring som må forrandres.) Håper på svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 14, 2010 Ingen som vet noe om dette, eller som vet om noen som har gjort dette.??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 14, 2010 jeg har byttet turbo på en 130hk Passat TDI, og det var ikke rare kveldsjobben...må demontere luftfilterboksen, ellers litt trangt å komme til på alle boltene, men gikk greitt nok. alle tilkoblinger skal være likt så vidt meg bekjent. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 14, 2010 Ja det er fint, har og byttet turbo men det jeg lurer på er å oppgradere min 110hk med en 130hk turbo. Altså om den turboen fra en 3bg går på en 3b (turbo styring egr ventil osv må det tilpasses spesielt eller er det bare plugg and play.) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 15, 2010 Hmmm ingen som har kunnskap om dette eller noen jeg kan sende PM til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...