#1 Skrevet August 13, 2010 Noen som vet en grei plass å få sotet ruter? Bør være "proffe". Nybil ankommer om et par uker, må få sorte ruter på den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 13, 2010 er vel et pr firma i krsand som soter mener jeg,var det før i hvertfall.. men husker ikke navn desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 15, 2010 Eg har brukt CarShine i sørlandsparken. Har vært veldig godt fornøgd med dei:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 16, 2010 Takk, skal ta en telefon til dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 16, 2010 Hvis ikke så har du Durapart på Krøgenes i Arendal.. De er flinke etter det jeg har hørt De har bra filmer og bra garanti på de også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 16, 2010 Takk, verd en telefon det og! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 16, 2010 stikk innom riis i kristiansand og spør etter espen og hils fra meg så får du en hyggelig pris pluss 100% strøkne ruter. han er vel en av de desidert beste i område. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 17, 2010 Takk igjen, dette er på veien hjem for meg. Stikker innom med bilen når den er på plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 30, 2010 Ikke velg atac på tromøya.. Hadde min passat der, folien på alle vinduene er helt oppripa.... gørrstygt!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 31, 2010 Hvis ikke så har du Durapart på Krøgenes i Arendal.. De er flinke etter det jeg har hørt De har bra filmer og bra garanti på de også.. har hørt mye skryt derfra. Er vel Profilsenteret under Durapart som gjør jobben. http://profilsenteret.no/solskjerming 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 31, 2010 har hørt mye skryt derfra. Er vel Profilsenteret under Durapart som gjør jobben.http://profilsenteret.no/solskjerming Stemmer ganske bra det Profilsenteret er en avdeling av Durapart.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 13, 2010 Er det noen som har prøvd denne karen her: http://aanasolfilm.com/ Rimelige priser og 5 års garanti. Har ingen personlig kjennskap til ham, men fant en annonse i den lokale avisa i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 13, 2010 Oi! Det var skikkelig billig jo.. Skal absolutt huskes når jeg skal sote! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...