#1 Skrevet August 13, 2010 Som overskriften sier, hvor stor er dieseltanken på en 2000mod A4 b5? Dieselmåleren viser sjeldent rett å trur ikke varslingen om at det nermer seg tomt er helt rett heller Noen som også vet hvor mangen liter som er igjen når den varsler? Er det 10 liter? takker for svar! Mvh Morten Hettervik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 15, 2010 bump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 15, 2010 Står vel i vognkorte det,men tipper rundt 55-60l 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 15, 2010 60l på min 1,8tq hvertfall. Å jeg forestiller meg at det piper når det er på 5l jeg... jeg klarer vell kanskje akkurat å strekke meg 5mil fra det piper til nåla er i bånn, med vanlig kjøring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 15, 2010 60l på min 1,8tq hvertfall.Å jeg forestiller meg at det piper når det er på 5l jeg... jeg klarer vell kanskje akkurat å strekke meg 5mil fra det piper til nåla er i bånn, med vanlig kjøring. Takk sko tru det er de samme på 1.9 og då tenkte det var 5 liter, hadde de vert 10 så kunne jeg kjørt ca 180km til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 15, 2010 Skal være 62 liter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 15, 2010 Takk sko tru det er de samme på 1.9 og då tenkte det var 5 liter, hadde de vert 10 så kunne jeg kjørt ca 180km til Tror det skal være det samme, men har du quattro? Mener å huske at biler uten quattro hadde en litt annen konstruksjon på tanken. Vet ikke om denne tar mer eller mindre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 15, 2010 har ikke quattro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...