Hvor stor er tanken på en A4 1.9tdi?

Anbefalte innlegg

Som overskriften sier, hvor stor er dieseltanken på en 2000mod A4 b5? Dieselmåleren viser sjeldent rett å trur ikke varslingen om at det nermer seg tomt er helt rett heller : rolleyes

Noen som også vet hvor mangen liter som er igjen når den varsler? Er det 10 liter?

takker for svar!

Mvh

Morten Hettervik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står vel i vognkorte det,men tipper rundt 55-60l

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

60l på min 1,8tq hvertfall.

Å jeg forestiller meg at det piper når det er på 5l jeg... jeg klarer vell kanskje akkurat å strekke meg 5mil fra det piper til nåla er i bånn, med vanlig kjøring.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

60l på min 1,8tq hvertfall.

Å jeg forestiller meg at det piper når det er på 5l jeg... jeg klarer vell kanskje akkurat å strekke meg 5mil fra det piper til nåla er i bånn, med vanlig kjøring.

Takk :) sko tru det er de samme på 1.9 og då ;) tenkte det var 5 liter, hadde de vert 10 så kunne jeg kjørt ca 180km til :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk :) sko tru det er de samme på 1.9 og då ;) tenkte det var 5 liter, hadde de vert 10 så kunne jeg kjørt ca 180km til :P

Tror det skal være det samme, men har du quattro?

Mener å huske at biler uten quattro hadde en litt annen konstruksjon på tanken. Vet ikke om denne tar mer eller mindre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.