Anbefalte innlegg

har en 97 passat 1.9TDI 110hk.

hvis jeg prøver å trø den f.eks i 4. gir så kommer jeg opp til 3900 o/m men så vil den ikke mer...

hva kan være galt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har en 97 passat 1.9TDI 110hk.

hvis jeg prøver å trø den f.eks i 4. gir så kommer jeg opp til 3900 o/m men så vil den ikke mer...

hva kan være galt?

Det kan være mye ting, men den går helt klart i nødmodus.

Tipper den er fin om du skrur tenningen av og på igjen.

Les feilkoder og ta det derfra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan være mye ting, men den går helt klart i nødmodus.

Tipper den er fin om du skrur tenningen av og på igjen.

Les feilkoder og ta det derfra.

den er ikke fin om jeg skrur tenningen av og på.. det har jo vært slik en liten stund nå...

når det gjelder å lese feilkoder, hva vil det si? må jeg på verksted da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har noen andre enklere forslag om hva det kan være?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har noen andre enklere forslag om hva det kan være?

Gjør som nevnt over her, få lest ut feilkoder. eventuelt også kjøre en testtur og logge de forskjellige verdier som kommer fra motorens forskjellige elektroniske komponenter

Er fint å starte med det, da det kan gi deg svaret med en gang istedet for å leite på måfå, da det kan være så mye som gir slike symptomer.

Dra innom et møller verksted eller andre verksteder som har utstyr til å lese av feilminnet. Eks Mekonomen, Bilextra, Meca osv....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjør som nevnt over her, få lest ut feilkoder. eventuelt også kjøre en testtur og logge de forskjellige verdier som kommer fra motorens forskjellige elektroniske komponenter

Er fint å starte med det, da det kan gi deg svaret med en gang istedet for å leite på måfå, da det kan være så mye som gir slike symptomer.

Dra innom et møller verksted eller andre verksteder som har utstyr til å lese av feilminnet. Eks Mekonomen, Bilextra, Meca osv....

okei, har mine mistanker om hva det kan være så skal sjekke det først, så får jeg evetuelt dra å lese feilminnet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

feil er funnet! :D

var en sprukket slange som jeg tettet, mistet turbotrykk av den grunn.

nå gikk bilen som bare faen! aldri gått så bra før!

ble meget gla når jeg endelig fant failen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.