#1 Skrevet August 14, 2010 Har vi noen sånne på våre banetreff? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 14, 2010 haha. den første der va helt genial! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 16, 2010 Ja, den første videoen der var sykt kul! Rå mann! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 16, 2010 Hihi, kjenner meg littebitt igjen der ja Klippet fra Wikipedia: "Nemesis (på gresk, Νέμεσις), også kalt Rhamnousia eller Rhamnusia («gudinnen av Rhamnous»), ved helligdommen i Rhamnous, nord for Marathon, var i gresk mytologi ånden for guddommelig gjengjeldelse mot de overmodige, en hevngjerrig skikkelse personifisert som en ubarmhjertig gudinne. Navnet Nemesis er beslektet med det greske ordet νείμειν, som betyr «å gi det som er passende». For romerne er ordet Nemesis i slekt med Invidia, som noen ganger av litterære grunner er personifisert som gudinne. Nemesis er nå brukt som et uttrykk for å beskrive ens verste fiende, normalt om noen eller noe som er den rake motsetningen til en selv, men også på noen måte er lignende. For eksempel er Professor Moriarty ofte beskrevet som Sherlock Holmes' nemesis." 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 16, 2010 Jeg er ikke fullt så gal, men har hatt noen fraser inni hjelmen til tider når jeg blir stuck bak treige Audier gitt. Liker Brick Top i Snatch sin definisjon av Nemesis også. A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent. Personified in this case by an 'orrible cunt... me. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...