#1 Skrevet Februar 16, 2005 Er det noen her i forumet som vet om gulvteppe fra en type 89 coupe Q`, vil passe i en Urquattro? (selv om det er todelt) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 16, 2005 Dette skulle vel ikke være svart? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 16, 2005 Kan vel muligens skaffe en! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 17, 2005 Er det noen her i forumet som vet om gulvteppe fra en type 89 coupe Q`, vil passe i en Urquattro? (selv om det er todelt) Jeg tror ikke det vil passe 100%, da det er ganske forskjellige biler. Teppet fra en 81-87 Coupe GT el Coupe quattro burde passe mye bedre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 17, 2005 Jeg tror ikke det vil passe 100%, da det er ganske forskjellige biler. Teppet fra en 81-87 Coupe GT el Coupe quattro burde passe mye bedre! Tror kansje du vil få litt probemer med et teppe fra 81-87 Coupe GT, tunellen til akslingen bak er MYE lavere i en GT enn I en Quattro. Vil derimot tro du kan bruke tepper fra 90 og 80 så lenge det er Quattro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 18, 2005 Det er sant, Ruben, jeg tenkte ikke på tunellens høyde. Teppet må være likt i en Coupe quattro og bør være ganske likt i en 80/90 quattro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...