Tyveriforsøk på min Suzuki GSX-R i Bergen sentrum?

Anbefalte innlegg

Hei

 

I denne tid med mye bander som raner både det ene og det andre, så lurer jeg på om jeg har blitt offer idag!

Skulle på jobb idag, og gikk ut for å starte sykkelen min i 0530 tiden i natt, men da var sykkelen borte vekk! : bh :

Litt senere ringte en nabo om at han hadde sett den stå parkert 3-400 meter fra leiligheten min, så jeg gikk ditt og henta den og kjørte til jobb.

 

Ingenting var ødelagt, ikke forsøkt startet eller noe.. Bare trillet 400 meter bort og satt ifra seg.. Kanskje noen skulle plukke den opp med varebil?? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du hadde nok flaks! ;) Jeg hadde nok vurdert sterkt å låse den fast/ skivelås..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gikk bort fra skivelås og rattlås ifjor da jeg bare fikk herverk på desse..

 

Har hatt trekk på mcen, som gjør det LITT bedre.. men den tipper jeg har blitt sovepose til en narkis, forsvant for en mnd siden...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Att folk ikkje klare å se forskjell på mitt, og ditt blir bare verre og verre for tida.

Ingen sjangs for garasje, eller bod du kan trille den inn i. Når det har skjedd enn gang, er det lett for den er vekke enn annen morgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bra du fant den igjen fort da :)

ser du har den for salg,er nok en sammenheng der desverre??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei har ikke kjangs og sette den inne i Bergen.. Derfor står den for det meste på jobb, bak piggtråd og G4S Security =)

 

Var til salgs fra før, selges til fordel for bil og muligens motard

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette her er neppe annet enn noen som har hatt det litt gøy på vei hjem fra byen i natt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var vel strengt tatt ikke et eventuelt ransforsøk, men et tyveriforsøk. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var vel noen godt brisne folk som hadde det litt morsomt på tur hjem tenker jeg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får håpe det..

Sykkelen står hvertfall trygt på jobb de neste dagene ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

natt til lørdag i sentrum? tror jeg holder en knapp på noen luringer på vei hjem fra byn... :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikker på at du ikke var ute og rangla i natt da Espen og glemte at du kjørte hjem? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit, jeg bor ikke i smørøyet av sentrum, og en vader ikke rett forbi sykkelen om tenker at denne tar vi.. du må vite om den, eller gå en DOM plass for å pisse for å få øye på den i det hele..

Men jeg håper det var fantestreker, så jeg slipper og være engstelig den siste uken jeg har igjen og bo i denne møkkagata.. Flytter fra Bergen om 6 dager : rock :

 

Lite rangling, kubba 2200 og oppigjen 0430 =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehehe,mest sannsyndli noen som driver helvette med deg ja! :P Kunna vært meg men disverre lenge siden sisst bergen besøk!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.