Rått filmet! Pikes peak ny rekord 2WD?

Anbefalte innlegg

Får noe fartsfølelse.. Usikker på om denne rekorden står enda, men den er satt i unlimited 2wd klassen med en hyundai genesis kit car .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mnjaaa...Amerikansk :) Jeg synes fortsatt Climb Dance med Ari Vatanen er best da,men det er nå meg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får noe fartsfølelse.. Usikker på om denne rekorden står enda, men den er satt i unlimited 2wd klassen med en hyundai genesis kit car.

 

Ble slått i år av Jeff Zwart i en Porsche GT3 Cup med tiden 11:31.095;)

 

Video fra kvalifiseringen.

 

Rhys Millen og Hyundai prøvde å ta rekorden i unlimited-klassen i år, noe som gikk heller dårlig.

http://www.insideline.com/suzuki/pikes-peak-monster-still-the-king.html

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

her er den råeste pikes peak filmen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

her er den råeste pikes peak filmen ;)

 

Uten tvil, Climb Dance kunne de gjerne gitt ut på Blu-ray, selv om den bare er litt over 5 min lang: smil :

 

Hehe artig å se overgangen ifra asfalt til grus....ble litt mere ratting og spinning ;)

 

Ble litt mer nervøs så det ut til ja, spesielt når han møtte på små partier med grus litt før selve overgangen:p

 

Her er forresten video av hele løpet til Rhys Millen i 2009, så sett på fullskjerm, skru opp og nyt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

edit: Ser noen har postet en av disse alt. Men her er den også i HD. :)

 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

edit: Ser noen har postet en av disse alt. Men her er den også i HD. :)

 

TakkTakk!!

Skal innrømme jeg får litt ståpels av de videoene: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mye grom kjøring var det i år vertfall,var så heldig å få sett løpet i år da jeg var i Usa.

Nobuhiro Tajima hadde nok satt en tid under 10min hadde det ikke vært for en punktering,forøvrig siste året med grus på pikes peak,skal asfalteres helt opp nå.

tenkte lage en liten tråd med bilder og litt info rundt det hele

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

forøvrig siste året med grus på pikes peak,skal asfalteres helt opp nå.

 

Litt synd igrunn, jeg synest nå det er det som gjør løpet så glimrende:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt morsomt å se hvor stor forskjell det er på rwd og 4wd. 2wd er greit så lenge det er asfalt,men du verden hvor de ratter og hvor det sladdes på grusen : eek : Litt mere kontroll med 4wd sånn sett.....jaggu mange rare klasser de kjører opp den veien der. Alt som har hjul og motor kjøres det med i god Usa-stil hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.