#1 Skrevet August 14, 2010 som topic. Passer de om hverandre? en kompis har stående en delvis demontert 8v. vil girkassen passe på min 16v? hvis ikke, er det mye som må gjøres for å få det til å passe? Til golf mk2 1989 mod ja. mvh Tord 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 14, 2010 Passer om hverandre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 14, 2010 Skal passe om hverandre, -ja.... Byttet til samme for mange herrens år siden. Husker ikke hva, men det var et eller annet som ikke var hlt likt som måtte modifiseres, men husker ikke hva. Det var uansett ikke noe big issue, så det lot seg fint fikse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 14, 2010 Kassen passer ja, men du må bruke 8v trykkplaten da 8v girkassen har mindre splines enn 16v 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 14, 2010 dere alle takkes for svar:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 15, 2010 Kassen passer ja, men du må bruke 8v trykkplaten da 8v girkassen har mindre splines enn 16v Nesten riktig. Har du en 8v og skal bruke 16v kasse må du også bruke lamell plata fra 16v. Har du en 16v og skal bruke kasse fra en 8v, må du bruke lamell fra 8v. Forskjellen på 16v clutch og 8v er at 16v lamellen har flere splines. (grøvre) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 15, 2010 Nesten riktig.Har du en 8v og skal bruke 16v kasse må du også bruke lamell plata fra 16v. Har du en 16v og skal bruke kasse fra en 8v, må du bruke lamell fra 8v. Forskjellen på 16v clutch og 8v er at 16v lamellen har flere splines. (grøvre) Lamellen var det ja:p husket ikke hva det var så jeg tok en sjangs:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 15, 2010 Lamellen var det ja:p husket ikke hva det var så jeg tok en sjangs:p Hehe... Denne gangen brukte du 50/50, neste gang bruker du enten publikum eller så ringer du en venn.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...