#26 Skrevet August 16, 2010 Lurer på om måleverktøyet ditt er helt kalibrert:p Jeg har liggende en aksel, trolig fra 2,5tdi manuell 6 trinns (vet ikke hvilken side) men den ser ut til å være ca 1 cm for kort. Ytre splines er 29mm ikke 28 som du skriver, sikker på at ditt mål stemmer? På 2,6 manuell 5-trinns ser akselen ut til å være 1 cm for lang, aner ikke hvilke splines eller dimensjoner på indre ledd, men sistnevnte har lik stjerneform. Du får si fra om du vil ta deg en tur og se/vurdere om noen av disse kan passe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 17, 2010 Er på jobben så får ikke "kalibrert målerverktøyet" Men sjekket MECA sine sider, der er det samme drivknute utvendig på Audi 100: S4 og 2,5TDI, og A6 2,5 TDI (C4) Så mest sannsynlig er det feil mål fra meg! Og, det er ikke målerverktøyet tror jeg. Heller bruker'n:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 28, 2010 Da ble løsningen. Flenser fra en A6 C4, 2,6l V6. Disse er 0,95mm for tykke men dreide ned disse på et lokalt maskin verksted. Drivaksler fra en A6 C4, 2,5tdi. Ikke kjørt så mye med den enda, men virker lovende når det gjelder kjøreegenskaper! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...