#1 Skrevet Februar 16, 2005 Leste i månedens Autofil at TS Racing hadde tilbud på chip til tdi 130pd. Tok derfor kontakt og fikk vite at en av deres mobile enheter tenker seg til Stavanger i uke 9. Tenkte jeg skulle si fra slik at andre som vurderer dette kan endelig ta seg råd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 16, 2005 Jeg trenger ikke noe chip, men har du noe mer infor angående TS skal avlegge et besøk her i distriktet? Evt en aktivitet man kan få til i forbindelse med lokallaget?(avlegge et besøk etc) Hvor er det han skal hen i STV. området? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 17, 2005 Jeg trenger heller ikke chip, men som du sier HP så kunne det sikkert vert noe å fått med seg og lokallaget på... Så fra meg ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 20, 2005 Kult d ja... KOR E DET??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 20, 2005 Hva var prisen på dette tilbudet? Kunne tenkt meg noe mer krutt i Skoda'n! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 21, 2005 Tilbudet er 6500 kr for chip til 1.9 tdi 130pd. TS Racing har kun sagt til meg at de planlegger en tur til Stavanger i uke 9. Hvis noen vil vite mer om dette så er det jo bare å ta en telefon til de. tlf: 67 90 94 15 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...