Anbefalte innlegg

Har en kortslutning i førersetet.( skinn, elektrisk høyde og korsryggregulering, og setevarme.) Taklyset blinket i ny og ned, spesielt i venstresving. En bilelektrikker fant ut at det var førersetet, (Tror han må ha vært synsk), ---og koblet fra setevarmen og innstigningslyset bak/under setet. Taklysblinkingen forsvant. Har kjørt slik i et par år. Fikk nå inspirasjon til å se på setet og skrudde det ut av bilen. Noen som vet om det går å skifte ut varmetrådene i setet, og om så----- hvordan. Har lett etter tråder her og i utenlandske, men ikke funnet noe. Noet her som kan/vet, vet noen som vet etc. By the way--- får man kjøpt varmetråder sepparat?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har hatt en lignende takbelysning som illuminerer (blinker sakte), men har alltid trodd det har vært en dørsensor.

Har alltid løst seg hvis venstre fremdør har blitt åpnet å lukket igjen. Jeg har dessuten endret seter på min etter jeg opplevde dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har hatt en lignende takbelysning som illuminerer (blinker sakte), men har alltid trodd det har vært en dørsensor.

Har alltid løst seg hvis venstre fremdør har blitt åpnet å lukket igjen. Jeg har dessuten endret seter på min etter jeg opplevde dette.

Har du fått fikset problemet, i tilfelle hva hjalp?

Egil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du fått fikset problemet, i tilfelle hva hjalp?

Egil

Skjer en sjelden gang hos meg bare, type 1 gang per 3mnd, men jeg bare åpner og lukker døren jeg vet har tidligere hjulpet...altså høyre fremdør i mitt tilfelle. (skrev feil tidligere her :) )

Hver gang det har skjedd har døren vært åpnet og lukket...altså at noen har sutti på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjer en sjelden gang hos meg bare, type 1 gang per 3mnd, men jeg bare åpner og lukker døren jeg vet har tidligere hjulpet...altså høyre fremdør i mitt tilfelle. (skrev feil tidligere her :) )

Hver gang det har skjedd har døren vært åpnet og lukket...altså at noen har sutti på.

Der er vel en eller annen trykksensor som "kjenner" om noen sitter i setet og, den kan vel lage rare ting om den ikke er på topp. Er det dørbryteren skulle vel det virke inn på andre ting og. Skiftet dørlåsen HB i går. Blir irritert når det ikke er mulig å få ny mikrobryter fra Møller. Bryteren er festet med en liten clips og ville vært billig og enkel å skifte.

Egil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.