Anbefalte innlegg

Lurer på om det er noen som vet av noe mer styling til S6 (C4) enn det som NorskBildelsenter har?

 

Hvor store felger er det mulig å få på bilen egentlig?

 

Noen som har noen tips om hva som kan gjøres med en S6 2,2TQ Avant? Har chippet den til 300++ allerede da...

 

 

Er mottakelig for allt. : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

SØK og du får svar ;)

 

Av vettug dim er vel 19" tingen, når det gjelder trim er det vel slik at

lommeboken har begrensningene...

 

Kikker du under "garasje" delen av forumet er det kategorier som

passer litt bedre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kun senk og store hjul og nedlakkering passer best på denne synest jeg , gikk en sedan i distriktet med Seidl sett : bh : , det var ikke bra passer ikke i det heletatt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har sett bare det settet jeg også, men tror det blir ganske rart egentlig. Hadde vært tøfft med RS4-fanger frem på den da, men jeg tror kanskje at den blir beholdt orginal hvis det ikke finnes flere sett.

 

Xenoninnfatning for S6'n? noen som har det? Hvor kan det skaffes??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns persolig styling blir feil på denne type bil, eneste eg vil tillate meg er noen diskre øyelokk og en blank endestuss på eksosen, og selvfølgelig senking og 19toms. Det fulgte RS6 fanger og spoiler på min men det gikk rett av! Mener det ble litt på trynet med ``rånelook`` på en slik bil som engang var så dyr og så eksklusiv i sin tid.

 

Men for all del... Har du lyst har du lov, men ellers er det ikke mye å få fatt i til disse bilene, Seidl har fangere og skjørt, dietrich har også Rs look fangere.

 

På tuningsiden er det vel bare lommeboken som setter begrensing på hvor mye man kan hente ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sant sant... Nei, det blir nok 19" felger og øyelokk bare utvendig ja egentlig. Ble bare litt forelska i fronten på gammelbilen, S4 med RS2-front og leppe under, men den tider er over.

Det er en del mer stas med en "orginal" S6 ja.

 

MEN DEN ANTENNA PÅ TAKET IRRITERER MEG LITT!!! : bh :

Finnes ikke "shark-fin" eller lignende å montere, NEI IKKE DUMMY NEI!!!

 

Muligehetene er så mangt med en så stor bil, men det blir nok litt etter hvert. Må hvertfall få bytta ut stereo'n som står i. Den tror jeg er fra "tidenes morgen." Skal fikse bilder av den, men fytte rakker'n. Ser ut som om spilleren er en radio fra 70-tallet, men det skjuler seg en del bak masken. 6-disc cd-skifter og helautomatisk front som skjuler en kassettspiller.... : haha :

 

Bak i bilen ligger veksleren og forsterkeren skjult under der "baksetene" skal være (synd med varebil...) og det eneste som fyller bagasjerommet er en gammel JVC 8" woofer på kanskje 200Watt : faint :: gråter : men men...

Setter vel ikke anlegget fra gammelbilen etter hvert... Litt bedre lyd hvertfall, men det er ikke akkurat bra det heller da.

 

Boss War 4x200W forsterker.

Arizona Eagle 2x12" subwoofers på 400W hver... slår ja, men ser ikke fint ut i hele tatt... :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kort antenen kan du montere, det blir fint : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vel ikke noen url til noen?? Lei av å lete skjønner du... :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I fjor sommer var jeg i Østersund på festival. Der så jeg en 100/S4/A6/S6 med 4" endepotte : ja : det synes jeg var fett... Fikk lyst på det jah... Grommt utseende og grommere lyd... : ja :: ja :

 

Noen som har montert?? :o evt erfaringer??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal montere på min nå, men det blir nok dobbelstuss, går faktiskt dobbelt anlegg helt fremenfra, så er litt styr å få laget til to paralelle rør hele veien.

Men er jo nok av folk som skaffer disse doble pottene og har erfaring med å smi til slikt.

Ellers har supersprint bak og mellompotte i rustfritt, ganske fine endestykker på, men synes det er noen sinnsyke priser på det, 13000 bare for de to pottene, resten av rørene kommer i tillegg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mats Høkeli her i Fredrikstad ( er på forumet ) har 4" enderør på sin RS2... Absolutt bra lyd, go` dyp 5`er lyd...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn kloakkrør/riskoker-look er jo (etter min mening ihvertfall) ikke særlig pent, bedre å behodle doble utløp. Hadde 2x3" på min S4 V8, det så bra ut samtidig som lyden ble fin.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Seriøst!!!

Finnes det "bakrutespoiler"/"bakruteskygger" for C4-avant?

 

Hvor kan det kjøpes?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Seriøst!!!

Finnes det "bakrutespoiler"/"bakruteskygger" for C4-avant?

 

Hvor kan det kjøpes?

 

Dette finnes, ja. Har på min bil, men aner ikke hvor den kommer fra.

En slik kan du sikkert finne på et huggeri til en rimelig penge.

Er desverre ikke mye nytt å få kjøpt til disse bilene.

Synes ikke C4 passer med mye styling. Er fint med sort grill, øyelokk

spoiler bak, fine felger og et par chromma endestusser.

Seidel- og RS-fangere ser ikke bra ut etter min smak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

AST Performance i Bergen skal ha bakrutespoiler til c4... Lå rundt 1500kr tror eg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enkelte bilmerker / utgaver bør man holde langt unna all denne "jalla"- stylingen som florerer nå..

 

Man ødelegger bilen og det ser bara helt dumt ut : haha :

 

Moderat senking, nedlakking og fine felger er det beste- og så holder mann seg til styling som kan skaffes originalt, eller tilsvarende..

 

Se på s6+, både bakrutespoiler og skjermbredder originalt : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

AST Performance i Bergen skal ha bakrutespoiler til c4... Lå rundt 1500kr tror eg.

 

 

:( Finner den ikke.... Noen mere eksakt url?? :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes ikke A6'n trenger noe styling jeg da..

Er ikke detta fint nok da? (Gammelbilen)

A6.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kun senk og store hjul og nedlakkering passer best på denne synest jeg

 

 

Er det noen som egentlig har erfaringer med å lakkere helt ned på en C4 (100, ikke a6)??

alle sier at det må gjøres for å få bedre utseende, men

 

prata med et lakkeringsverksted i dag, og pga den gummi lista som sitter på dørene så frarådet de dette på det sterkeste. de sa nesten at de ikke ville gjøre det.

 

det ville være så godt som umulig å få lakken til å sitte på en så myk og fleksibel gummiliste....

 

kan se det for meg at det hadde blitt mye finere om det hadde blitt gjort.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er bilde av min C4 med rs front. Så kan du bedømme selv. Link for flere bilder: http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=369

 

 

Enten må man ta den helt ut ellers må man droppe stylinga ser jeg... liker ikke når fronten stikker lengre ned enn sidene og motsatt... må se ut som om det virkelig SKAL være slik.... Blir nok svært lite styling på S6'n ja... soting av ruter, kort antenne og fete felger tenker jeg... : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som egentlig har erfaringer med å lakkere helt ned på en C4 (100, ikke a6)??

alle sier at det må gjøres for å få bedre utseende, men

 

prata med et lakkeringsverksted i dag, og pga den gummi lista som sitter på dørene så frarådet de dette på det sterkeste. de sa nesten at de ikke ville gjøre det.

 

det ville være så godt som umulig å få lakken til å sitte på en så myk og fleksibel gummiliste....

 

kan se det for meg at det hadde blitt mye finere om det hadde blitt gjort.

 

 

C4'n må nesten ha den sorte lista helt nederst på bilen... hele turen rundt bilen helst... mener jeg da, men smaken er som baken.... den er delt!!! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som egentlig har erfaringer med å lakkere helt ned på en C4 (100, ikke a6)??

alle sier at det må gjøres for å få bedre utseende, men

 

prata med et lakkeringsverksted i dag, og pga den gummi lista som sitter på dørene så frarådet de dette på det sterkeste. de sa nesten at de ikke ville gjøre det.

 

det ville være så godt som umulig å få lakken til å sitte på en så myk og fleksibel gummiliste....

 

kan se det for meg at det hadde blitt mye finere om det hadde blitt gjort.

 

Send PM til Arvid wahlberg han gjorde det på S4 sin for en del år siden og det ble bra, og det holdt, brukte vist noe mykner i lakken

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send PM til Arvid wahlberg han gjorde det på S4 sin for en del år siden og det ble bra, og det holdt, brukte vist noe mykner i lakken

 

 

Finnes det bilder av dette tror du...?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.