#1 Skrevet August 15, 2010 Ser at man får noe "sportsintrument" i noen 4'er Golfer..Som dette: http://cgi.ebay.de/Golf-4-Tacho-Sportedition-TDI-MFA-FIS-/380254097252?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r Hvordan er det å bytte fra den kjipe typen til dette? Fant dette på ebay, som det står at er med MFA og FIS.. Hva er det? Jeg har all mulig dilldall i instrumentet på Golfen nå.. Og ser ikke noe jeg ikke har i det nye der...? Kan jeg bare flytte over? Eller blire krøll? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 15, 2010 starten på dele nr må være likt xxx 920 er canbus instrument og xxx 919 er uten... dette må være likt. Eller skal det funke, men må lese ut pinkode med spes program da, slik at du får kodet nøkler og km stand. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 15, 2010 Det stod at det fulgte med pinkode osv på den ene der hvertfall.. Men jeg må sjekke delenr på det jeg har, og delenr på det jeg evt vil ha ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...