#1 Skrevet August 15, 2010 Trenger el.skjema til A4/S4 B5 pre-FL. Noen som har dette eller kan hjelpe å skaffe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 15, 2010 Trenger el.skjema til A4/S4 B5 pre-FL. Noen som har dette eller kan hjelpe å skaffe? El skjema over hva da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 15, 2010 Helst til hele bilen, men nå har jeg bruk for skjema tilhørende abs styreenhet (kontakten, ikke invendig koblingsskjema). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 15, 2010 Jeg lette også etter elskjemaer til A4, men endte opp med å kjøpe Haynes manualen. Er elskjemaer i den Kjøpte den på biltema. Vet ikke om det er likt på s4 og a4 jeg..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 15, 2010 Har en Haynes bok liggende, får se i den da. Akkurat ABS delen er identisk på A4/S4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...