Hvor rette og pulverlakkere felger?

Anbefalte innlegg

Noen som har gode forslag rundt området her?

Har et sett med felger som skulle hatt litt kjærlighet etter sesongen, er småsår bare da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

wheelie har retta felger til meg å de ble bra:) pulverlakkering så er det vell en mann som holder til på rødde. husker ikke hjemmesiden i farten men kanskje noen andre kunne ha skrevet den inn her:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet av Teknolakk fra før, og har vært inne på tanken.

Men, er litt skeptisk til å montere på dekkene på felgene igjen etter lakkeringen.

Var akkurat hos Tevo å fikk lagt på nye dekk på disse felgene, og for å si det sånn, alle felgene var rasserte etterpå.

Det vil jeg helst ikke oppleve med nylakkerte felger.

Også er det vel sånn at man må gjøre forarbeidet selv også? Sand/glassblåse, slipe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

teknolakk glassblåse felga dine for rundt 250kr stk tror jeg. tevo må jo betale for evnt skader om dem ikke klarer å legge på dekk uten å skade felgene...ville brukt ett annet dekk/felgfirma evnt?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Retta mine bimoto felger hos whellie. De ble ikke noe veldig mye bedre... De ripa de opp ganske mye når de la på dekka også, så ville prøvd noen andre først...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.