#1 Skrevet August 16, 2010 Er ikkje så interessert i amerikanske biler, men den så rimelig strøken ut, og det så ut til (på avstand) at ting var gjort riktig. Svart bil, svarte felger, og av det jeg kunne se så var det ingen klaring mellom dekk/felg og hjulbue. Noen som vet noe om denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 16, 2010 Er ikkje så interessert i amerikanske biler, men den så rimelig strøken ut, og det så ut til (på avstand) at ting var gjort riktig. Svart bil, svarte felger, og av det jeg kunne se så var det ingen klaring mellom dekk/felg og hjulbue. Noen som vet noe om denne? Den ej såg var blå ;-) C5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 16, 2010 Den ej såg var blå ;-) C5 Mulig det var en mørke-mørkeblå, jeg var et stykke unna, men synes den så svart ut;) hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 16, 2010 Mulig det var en mørke-mørkeblå, jeg var et stykke unna, men synes den så svart ut;) hehe ok, hehe ja den eg såg var mørkeblå... tok løst så det "sang" etter utifra Ide skeidar ;-) hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 2, 2010 Mulig det var en mørke-mørkeblå, jeg var et stykke unna, men synes den så svart ut;) hehe http://corvettebergen.com/c6_einar.shtml Var ikke denne du såg da? fra bergen, den var i Trondheim den helgen. såg den i ørsta på mandagen, RÅ lyd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 2, 2010 Det er nok gode muligheter for at det var denne jeg så ja. Men det var som sagt litt på avstand, så jeg er ikkje helt sikker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...