Hvor kjøpe A6 allroad lister?

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter Allroad listene på min 1998mod A6. Noen som vet hvor man får tak i dette til en ok penge?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ebay pleier de å ha litt av og til

Søk på audi allroad türleisten feks eller audi türleisten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, har søkt litt der og forsåvidt funnet noen til rundt 7000kr, men syns det var litt dyrt. Går kanskje ikke ann å finne billigere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

JA, s6 lister er jo et alternativ, men jeg har lyst å ha de i børstet alu.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er vi to.. På bildelsbasen.se så finnes de til 1000 kr svensk.... alu ALLROAD lister... DET er jo også ett alternativ. med dagens kurs så er vel det rundt 850kr pr stk.. kansje det går å forhandle bedre pris på de listene bak. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tusen kroner svensk for allroad lister i alu er jo svinebilligt! Hvis du leser tråden du linket til i stad så ser du at det ikke er alu listene til allroad som var vist pris på. De la jeg akkurat ut pris på i den tråden og havner på over 10000kr for alle desverre.. :( Så kan man få de til 1000kr lista så er det BILLIG!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal sjekke med jämtlandsbildemontering igjen i morgen.. Kjenner en fyr der så kansje han kan gi oss kanon pris på 2 skadefrie sett for en bra penge... Om han finner 2 sett da ja...

 

Frakt er heller ikke noe stress da han sender de med bussen gratis til meg ( bor EXTREMT nære grensen) :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, gjør det og så sender du en PM til meg etterpå! :D Hadde vært helt kanon!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

PM nå... Ikke ta helt av, men der ser du :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da fikk jeg svar, vi måtte prøve å kontakte hver bildemontering som vi så hadde slike lister på deres side... sukk. får bare prøve å finne den bilen under "deler" eller "delebil" å sende dem en mail... hver enkelt.. sorry ass, men jeg går i jernet nå å sender till alle... copy/paste/send :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.