trenger ett delenummer på en vw T5

Anbefalte innlegg

Det gjelder altså transporter T5 med hel bakluke: pyntelisten med holdere til skiltlys bak, en sprengskisse hadde vert prima og :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

7H0 827 329 E kanskje? Leveres i flere farger, samt bare grunnet.

Bilde sendt på mail ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk, blir du klok på noen av disse?:

7H0827329N 9B9

7H0827329P GRU

Hvis de siste tall/bokstavene er fargekode, så er vel kansje den øverste svart (forhåpenligvis) og den andre grunnet.

Men det ser ut for meg som at "griplisten" ikke er komplett, altså at pæreholdere og lampedeksel selges separat, hmm, det er ètt firma på ebay.de som selger de listene komplett til t5, men de sender ikke til norge.

Dette er til min bil, som står i signaturen - sist jeg hadde bilen inne på service, så greit, det lyste ikke der bak, men de hadde skrudd ut og ikke fått det skikkelig sammen igjen, så no bare henger pæreholderne på halv åtte- fikk bare beskjed på at jeg måtte kjøpe ny, og at det greiene var dårlig konstruksjon, og at garantitiden akkurat var gått ut ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

7H0 827 329 N 9B9 er satinsort mens GRU er kun grunnet. Dette viser på bildet jeg sendte deg på mail. Glasset over skiltlyset har ikke eget delenummer, er nok en del av griplisten. Selve skiltlyset (uten glass) har delenummer 3B5 943 021.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.