Anbefalte innlegg

"Innsugsslangen mellom intercooler og innsug, den dere tar nesten en tusenlapp for".

 

Det er nok neppe denne som er Thorvalds problem, da ville gilen gått dårligere samtidig som den ville gitt nevnte røyk.

 

Thorvald, kanskje du skulle låne en av hver av tempsensorene? Si fra neste gang du skal til Oslo.

 

Takk for tilbudet. Skal si ifra neste gang. Er bare med litt godt pådrag det er ille, så ved pen kjøring så går det bra. Men skal på eu nå, så da regner jeg med feil på røykgass

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det denne slangen du snakker om? slik såg min ut når jeg vasket i går:(

 

noen som kan gi meg et navn på denna slangen slik at jeg vett hvilken type slange jeg skal kjøpe?:P

 

noen som har målene på denne slangen? tenkte eg skulle sy sammen noe fra samco

har ikkje lyst og gå på møller og handle slangen till 1150kr eks.mva:P

de hadde ikke alle målene fikk kun øvre og nedre diameter fra dem....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har målene på denne slangen? tenkte eg skulle sy sammen noe fra samco

har ikkje lyst og gå på møller og handle slangen till 1150kr eks.mva:P

de hadde ikke alle målene fikk kun øvre og nedre diameter fra dem....

 

Hvis dette blir noe av, så kan også jeg tenke meg en slik, da min er sprukket, men reparert....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tilbudet. Skal si ifra neste gang. Er bare med litt godt pådrag det er ille, så ved pen kjøring så går det bra. Men skal på eu nå, så da regner jeg med feil på røykgass

 

Kjør på kontroll med lmm frakoblet da? Burde løse røykgassproblemet?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Frode.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjør på kontroll med lmm frakoblet da? Burde løse røykgassproblemet?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Frode.

 

Kan prøve det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eventuelt gjør som jeg gjorde (faktisk utilsikta) et år. En litt tykkere gummi- dørkmatte. Da ble det aldri full gass når den gikk helt opp bak stopperen til gasspedalen :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis dette blir noe av, så kan også jeg tenke meg en slik, da min er sprukket, men reparert....

 

Tess her i Hgsd hadde armert slange som hadde samme størrelse. fikk 35cm(litt for mye) for 278kr.

den var litt vanskelig få på plass men det gikk til slutt;)

Bilde: den lengste er den nye

HPIM0294.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liten oppdatering her. Var på eu, og fikk 4,2 i avgass. Ut med luftfilter og på med 50% lampeolje så ble det 1.4. (kravet er vel under 3.5 på tdi)

 

Ikke så ille mye svartrøyk nå om dagen. Skal jo gjerne sote litt ved full gass : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funnet ut av problem ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funnet ut av problem ?

 

Igrunn ikke helt... Kommer og går litt, men gikk jo gjennom eu med lampeolje på tanken : smil :

 

Sånn som den er nå så går den godt, men soter ved fullgass. Ikke noe jeg kommer til å gjøre noe med

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så lampeolje funker gull for å få ned røyktallet på eu? du hadde blandingsforhold 50/50?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.