Noen tips til hvor utføre topp overhaling

Anbefalte innlegg

Trenger og frese seter og slipe ventiler (vil gjerne ha 3vinklede seter og backcut på ventiler)

Noen som er flinke til dette og rimelig og kan ordne dette fort???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hør med velox motor

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært i kontakt med de, glemte og skrive at jg trenger noen på østlandet.. men takk for svar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har frest sete og slipt ventiler på Havnås Handel, det er jo ikke langt unna for deg.

3vinklede seter og backcut på ventiler vet jeg ikke om de driver med, men kan jo bare ringe dit.

Husker ikke prisen i farta, men var ikke avskrekkende

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det skal jg sjekke ut, tusen takk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har tidligere brukt Alf Engh ved Eng`s Auto AS Trøgstad til motorbygging, oppkjøring og bremsing på rulle med god erfaring. Han hadde masse å gjøre hvis han fortsatt er i full sving i dag, fant Eng`s Auto AS nettside.

Eng`s Auto AS

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oslo Motorservice AS er trolig et bra alternativ.

Se denne for kontaktinfo: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=190073

Består av en del av de dyktigste og erfarne karene som forsvant fra Oslo sylinderservice og Motorteknikk i forbindelse med sammenslåinger, oppkjøp og ymse interne utfordringer for omlag et halvt års tid siden. At disse karene virkelig representerte erfaringen og kompetansen som var i de to nevnte bedrifter er det kanskje andre som kan bekrefte?

Videre har de med seg Ecconor med Anders som sørger for tilførselen av overhalingsdeler med god kvalitet og uslåelige priser.

Jeg var innom for å kjøpe noen deler og slo av en prat med et par av gutta på verkstedet som på en overbevisende og hyggelig måte kunne fortelle at deres store fordeler er: Lav pris, kvalitet og hurtighet.

Ellers er jo Ski motorverksted også flinke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg så det sto Østfold, anbefalte deretter! Snakker vi Oslo kan jeg anbefale motorguru Karl Ness og Oslo MotorService AS :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.