#1 Skrevet August 16, 2010 Trenger og frese seter og slipe ventiler (vil gjerne ha 3vinklede seter og backcut på ventiler) Noen som er flinke til dette og rimelig og kan ordne dette fort??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 16, 2010 hør med velox motor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 16, 2010 Har vært i kontakt med de, glemte og skrive at jg trenger noen på østlandet.. men takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 16, 2010 Har frest sete og slipt ventiler på Havnås Handel, det er jo ikke langt unna for deg. 3vinklede seter og backcut på ventiler vet jeg ikke om de driver med, men kan jo bare ringe dit. Husker ikke prisen i farta, men var ikke avskrekkende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 16, 2010 det skal jg sjekke ut, tusen takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 16, 2010 Jeg har tidligere brukt Alf Engh ved Eng`s Auto AS Trøgstad til motorbygging, oppkjøring og bremsing på rulle med god erfaring. Han hadde masse å gjøre hvis han fortsatt er i full sving i dag, fant Eng`s Auto AS nettside. Eng`s Auto AS 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 16, 2010 Oslo Motorservice AS er trolig et bra alternativ. Se denne for kontaktinfo: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=190073 Består av en del av de dyktigste og erfarne karene som forsvant fra Oslo sylinderservice og Motorteknikk i forbindelse med sammenslåinger, oppkjøp og ymse interne utfordringer for omlag et halvt års tid siden. At disse karene virkelig representerte erfaringen og kompetansen som var i de to nevnte bedrifter er det kanskje andre som kan bekrefte? Videre har de med seg Ecconor med Anders som sørger for tilførselen av overhalingsdeler med god kvalitet og uslåelige priser. Jeg var innom for å kjøpe noen deler og slo av en prat med et par av gutta på verkstedet som på en overbevisende og hyggelig måte kunne fortelle at deres store fordeler er: Lav pris, kvalitet og hurtighet. Ellers er jo Ski motorverksted også flinke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 16, 2010 Jeg så det sto Østfold, anbefalte deretter! Snakker vi Oslo kan jeg anbefale motorguru Karl Ness og Oslo MotorService AS 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...