#1 Skrevet August 16, 2010 Hei. Skal bestille meg ei kasse fra statene som passer direkte på bilen min. Er ei 01E kasse fra 2000 A6 2,7T quattro. Det som er litt interessant å vite for meg, er om det er bolt on med ADU eller AAN motor på denne kassa, da jeg har planer om å hive en slik oppi i vinter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 16, 2010 De passer mot motor. og i fester. Du kan få utfordringer med ulike flenser til drivaksler, mer om dette her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=193277 Du kan få annen utveksling, avhengig av hvilken bil kassa kommer fra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 16, 2010 Jeg leste tråden, men skjønte veldig, veldig lite av det, må jeg innrømme. Planen er å først bygge om til manuell, da det skal ta bare et par dager med riktig utstyr, og senere i vinter prøve meg på rekkefemmer turbo. Må vel prøve å finne noen som kan hjelpe meg med litt custom arbeid etter hvert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 16, 2010 alle 01E kasser passer på adu/aan ja og siden du bestiller en 01E kasse som er tilpasset bilen din er det bare og ta drivakslinger fra samme bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 16, 2010 Suuupert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 17, 2010 pass på at det kan være karosseriforskjeller akkurat som på c4 eller hva nå enn det digre chassiet heter fra automat til manuell altså. Gjerne der du ønsker girstanga di fordi automat ofter er vaier opperert fremfor stag. Og ikke glem elektronikken + ekstra pedal ++ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 17, 2010 Alt passer rett på når det gjelder kassa og elektronikk osv. Lurer bare på om den kassa jeg får, som er en 01E fra 2000 A6 2.7T passer ADU og AAN, og det har jeg vel fått bekrefta nå. Nå er det bare å få dette realisert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 17, 2010 En ting til, om du skal ha den på ADU/ABY motor med orginalt svinghjul må du ha den spaceren i mellom motor og kasse. Bygger du om til enkeltmasse svinghjul slipper du denne på AAN/3B motor slipper du spacer uansett mellom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 17, 2010 En ting til, om du skal ha den på ADU/ABY motor med orginalt svinghjul må du ha den spaceren i mellom motor og kasse.Bygger du om til enkeltmasse svinghjul slipper du denne på AAN/3B motor slipper du spacer uansett mellom Ah! Så AAN er veien å gå, skjønner jeg. Takk for den opplysningen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 17, 2010 Ah! Så AAN er veien å gå, skjønner jeg. Takk for den opplysningen! Samme hvem motor du velger, er bare å passe på om du skal bruker spacer eller ikke.Litt lettere med AAN siden den har innsuget litt bedre plassert. Men alt kommer jo ann på åssen bil du skal ha det i Ikke værre en å bytte innsug heller for den saks skyld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...