#1 Skrevet August 17, 2010 Jeg har et lite merke i krom som er lakkert sort, der lakken flasser av. Skulle gjerne fått dette glassblåst. Merket er ca 18 cm bredt og 6 cm høyt. Noen som kan hjelpe meg med dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 17, 2010 Jeg har et lite merke i krom som er lakkert sort, der lakken flasser av. Skulle gjerne fått dette glassblåst. Merket er ca 18 cm bredt og 6 cm høyt. Noen som kan hjelpe meg med dette? Det kan vi sikkert...når jeg kommer hjem fra jobb igjen om 4 uker... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 17, 2010 Supert! For meg er det ingen hast 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 17, 2010 Supert!For meg er det ingen hast Putt det i en stiv konvolutt eller noe å hiv det i posten...eller vi kan avtale at du kommer ned en dag så kan vi stikke innom verkstedet...bare gi beskjed om hva som passer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 17, 2010 Najib, du trenger tydeligvis litt søvn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 17, 2010 Vi har mulighet for å glassblåse på Låven;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 17, 2010 Jo nærmere, jo bedre Da blir det nok en tur på Låven etterhvert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...