#1 Skrevet August 17, 2010 Hei, har en audi 200 20vt med rast kasse, holder på å hive opp 01e kasse.. Men hvilken 3 sensorer står på 200 kassa? Vet d ene er speedo og den andre kanskje ryggelys? men den tredje i så fall? Og på 01e var det bare 2 sensorer, speedo er okay.. DEP 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 17, 2010 De 01E kassene jeg har vært borti har kun 2 kontakter. 1. Over utgående aksling til venstre framhjul, dette er speedometer. 2. Ved innfestningen til "støttestaget" for giroverføringen på høyre side. Dette er ryggelys. (Om du kun har 1 stag for giroverføring har du ikke støttestag. Så da sitter kontakten/Bryteren oppe på kassa ca 1/3 bakover fra framkanten på høye side) Speedometer kontakten sitter kun festet med en plastklips ordning mens ryggelys bryteren sitter skrudd inn i kassa (24mm nøkkel) Den siste du har på orginal kassa aner jeg ikke noe om da jeg ikke kan noe om Audi 200. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 30, 2011 Opp..!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...