5*100 15 toms felger. ønskes lånt

Anbefalte innlegg

da bilen til dama må på biltilsynet og godkjenne senkesettet sitt tar ikkje eg sjansen på at 17 felgane som ho kjører på går igjennom og lurer på om det er noen som har enten sommerdekk eller piggfrie dekk eg kunne fått lånt ein liten tur i fyllingsdalen? :) ho har forresten ein 2000 golf 4 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta deg en tur opp til SPZ bil, hils fra meg og hør om de kan være grei med deg:-) De har garantert en bil inne med dobbelt sett hjul........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 16" orginalfelger til Leon'en liggende med piggfrie dekk, passer på golf de skulle jeg tru:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har fått låne felger hos spz bil så i dag er det rett på biltilsynet og godkjenne :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta deg en tur opp til SPZ bil, hils fra meg og hør om de kan være grei med deg:-) De har garantert en bil inne med dobbelt sett hjul........

 

har fått låne felger hos spz bil så i dag er det rett på biltilsynet og godkjenne :

 

Værsego' :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg hadde giddet å tatt på 15" Skal ikke være noe stress å godkjenne på 17"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg hadde giddet å tatt på 15" Skal ikke være noe stress å godkjenne på 17"

 

nei det går nok bra. men siden eg ikkje har papir på felgene orker eg ikkje å måtte reise der to ganger bare fordi eg kanskje møter på ein vanskeli type der.. derfor gjør eg dette for å vere på den sikre siden..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Værsego' :-)

 

 

Janniche kjenner robert litt så da ordnet det seg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan gikk turen til BT Kjetil, fikk du innkalling etter teknisk kontroll

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan gikk turen til BT Kjetil, fikk du innkalling etter teknisk kontroll

 

gikk fint på biltilsynet. :)

fekk mangellapp etter at bilen var på eukontroll på møller. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gikk fint på biltilsynet. :)

fekk mangellapp etter at bilen var på eukontroll på møller. :(

 

Akkurat det samme gjorde eg etter eg var hos Møller.

Siste EU-kontrollen min der i huset:-(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat det samme gjorde eg etter eg var hos Møller.

Siste EU-kontrollen min der i huset:-(

 

jepp..

 

liker best å ta kontrollen hos folk eg kjenner litt sånn at eg slipper tull. men har gått bra før med bilen honna.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.