Anbefalte innlegg

Vurderer Zito WP 782 på Passaten.

 

Hvordan blir det med ET38 og 225/40-18 på bilen? Den er senket 35mm eiback..

Sedaner og FWD..

 

Takker svar gutter og jenter!!: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor brei er felgen? (ikke dekkene)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kona har 8x18 ET38 med 225/40-18 på sin 3BG med sportsundestell. Ville ha ET35, men det hadde ikke butikken inne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

felgen er 8x18..

 

petter: er hjulet langt ut mot hjulbuen? fare for "sammenstøt"?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ville tro det går veldig fint :) Kjører 8.5x20 Et40 jeg med mye senk..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette skal være en veldig safe felg/dekk/innpress combo på din bil, har kjørt 8,5x19et32 med 235.35.19 uten problemer ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører 8x17" ET35 med 225 dekk, og det skraper i hjulbuen foran når jeg legger fult over. Det er også med mye senk. Skjedde dog ikke med continental dekk..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar! Skjønner, det burde gå greit da med tanke på hjulbuen..

 

Men i forhold til org innpress på 45, så spørs det om det vil spore mere? Det er jeg ikke så gira på.. :/

Erfaringer på dette??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

passat2.jpg?t=1282127472

 

Hvorfor vil det spore mer? Felgene vil bygge 7mm lenger ut på hver side, dvs samlet 1,4cm. Sett på breie dekk med rett skulder så får du sporing ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, nei jeg bruke samme dekkene som jeg har nå, det er 225/40-18 Vredestein sessanta..kanonfornøyd med de. Så du merer det ikke vil spore mere enn på felgen jeg har nå med org innpress? er jo samme bredde på dagens felg også.

 

PS: fin bil! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker, er bilen til kona.

 

Kan ikke tenke meg at du vil merke noe forskjell i hele tatt fra det du hadde tidligere. Sporing kan komme av "ekstrem" sporvidde (feks veldig breie biler), og biler med veldig breie dekk.

 

Pappa har bra med sporing på sin bil med 245/40-18 dekk, jeg har null sporing med mine 235/35-19 dekk.

Kona har null sporing og den andre bilen til pappa med 225/35-19 sporer heller ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.