får ikke start på min audi 90q 2,2t

Anbefalte innlegg

da går bilen igen og må slå meg selv lit i hode he he, i dag bytta jeg plugger og da starta den med engang he he, så var bare for dårlig gnist, he he,

noen som har noe tips til åssen plugger som passer fint til motoren min,

har 350 hk, kjører på 1,5bar, 5 bar bensin trykk, på orginale dyser,

endelig er marerite mit over, og kan få en goo natt søvn,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da går bilen igen og må slå meg selv lit i hode he he, i dag bytta jeg plugger og da starta den med engang he he, så var bare for dårlig gnist, he he,

Da kan jeg sove godt også...har gnagd meg litt dette her...: smil :

Det er visst de originale pluggene (FD5POR..elns??) som anbefales...var det han Joonus sa til meg også seh` når jeg var der med bilen..:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kan jeg sove godt også...har gnagd meg litt dette her...: smil :

Det er visst de originale pluggene (FD5POR..elns??) som anbefales...var det han Joonus sa til meg også seh` når jeg var der med bilen..:P

he he, deilig og kunne slippe og tenke på det lengre, bare lyst til og hive meg i bilen og ta en tur, men får ikke kjørt, pga får ikke igen førekorte mit før 13 oktober he he:P

da lar jeg den gå på orginal pluggene, er det jeg har satt inn nå så, : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

he he, deilig og kunne slippe og tenke på det lengre, bare lyst til og hive meg i bilen og ta en tur, men får ikke kjørt, pga får ikke igen førekorte mit før 13 oktober he he:P

da lar jeg den gå på orginal pluggene, er det jeg har satt inn nå så, : smil :

Skjønner det godt : smil :

Jasså...hatt det travelt..?:P

Er ikke lett å bli vinka inn til kontroll osv der nede du holder til hvis de folka kjenner igjen bilen og hører lyden eller...? : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner det godt : smil :

Jasså...hatt det travelt..?:P

Er ikke lett å bli vinka inn til kontroll osv der nede du holder til hvis de folka kjenner igjen bilen og hører lyden eller...? : rolleyes

he he, ja hadde det lit travelt på vei hjem fra jobb, he he ble bare 3 månder da:P

nei er så lett og blis toppa, aldri blitt stopp med 90¨n, kjørte a3¨'n jeg kjørte når ejg msita lappen, hadde jeg kjørt 90,n så hadde jeg nok mista den lengere:P he he:P

men jeg kjører ganske pent med 90'n på veien, prøver og ikke vekke så mye oppmerksomhet he he:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det enkle er ofte det beste veit du;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

he he, ja hadde det lit travelt på vei hjem fra jobb, he he ble bare 3 månder da:P

nei er så lett og blis toppa, aldri blitt stopp med 90¨n, kjørte a3¨'n jeg kjørte når ejg msita lappen, hadde jeg kjørt 90,n så hadde jeg nok mista den lengere:P he he:P

men jeg kjører ganske pent med 90'n på veien, prøver og ikke vekke så mye oppmerksomhet he he:P

Hehe, skjønner :P

Been there done that...: rolleyes

Er jo bare å kjøre `fort og fint` som Øystein Sunde sier..: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det enkle er ofte det beste veit du;)

ja er vist det, trodde de var i orden siden det var gnist på dem så tenkte ikke stort mere over det:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, skjønner :P

Been there done that...: rolleyes

Er jo bare å kjøre `fort og fint` som Øystein Sunde sier..: haha :

hehe ja:P

så nå er det bare og få tatt den med på jobben så jeg får tar 4hjulskontroll og eu, så blir det bra=)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.