#1 Skrevet Februar 16, 2005 I høst tenkte jeg at jeg fikk ta av frontleppa i Nov/Des men manglen på snø gjorde at jeg venta. I begynnelsen av Januar tenkte jeg at nå kommer det sikkert snø endag så jeg får ta den av.... Et par dager før jeg fikk gjort det klarte jeg å dunke nedi rennesteinen da jeg rygga ut fra gårdsplassen hos min onkel. Ja, ja....ble bare merker under, men jeg tok den av og har lakka litt på flekkene. Siden den nå er ferdig lurte jeg litt på om jeg skulle montere den igjen siden snøen fortsatt er fraværende og bilen ble småstygg uten. GJETT om jeg var glad for at jeg ikke hadde gjort det igår kveld da jeg kom i 70-80 rundt en sving og så lå det en klump i veien. Så ut som et vedstykke så jeg tenkte jeg fikk "skræve" over det siden jeg ikke hadde klart å svinge utenom. Det smalt noe så SINNSYKT!!! Da jeg småsjokkert kom ut av bilen og til min store glede hørte at eksosen var i orden og frontfangeren like hel fant jeg ut at "vedstykket" var en klump med frossen søle. Jeg hadde delt den i noen biter. Fikk den ut av veien å kom meg hjem. Hjemme la jeg meg ned med MAGen å kikka. Venstre side av frontakslen hadde fått et sår så det var ikke så rart det smalt. Og klumpen var både stor og tung.....glad ikke bilen er mere senka.....da hadde jeg vært en frontfanger fattigere nå.......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...